asabrasa Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 spränger saker i prototype Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Levlar i MW2 Multiplayer Börjat om på Pokemon Gul Börjat om på Pokemon Sapphire Börjat om på Crisis Core: Final Fantasy VII Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 (redigerat) Underdome'ar i Borderlands. Klar med de tre Small Tournaments, nu är det "bara" de tre stora kvar. Det ska väl sägas att de stora är uppbyggda av 20 ronder vardera, varav varje rond innehåller fem Waves. Varje wave kan ta allt ifrån en till tio minuter, beroende på det till synes slumpmässiga fiendeutbudet. Och man kan självfallet inte avbryta ett tournament och fortsätta där man var, senare. Nej, så funkar det inte. DO THE FUCKING MATH med tiderna och inse varför jag hatar den här skiten. :( Redigerat 21 Februari 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Underdome'ar i Borderlands. Klar med de tre Small Tournaments, nu är det "bara" de tre stora kvar. Det ska väl sägas att de stora är uppbyggda av 20 ronder vardera, varav varje rond innehåller fem Waves. Varje wave kan ta allt ifrån en till tio minuter, beroende på det til synes slumpmässiga fiendeutbudet. Och man kan självfallet inte avbryta ett tournament och fortsätta där man var, senare. Nej, så funkar det inte. DO THE FUCKING MATH med tiderna och inse varför jag hatar den här skiten. :( Hur fan orkar du? O.o Jag pallade med en rond sen ville jag bara skära mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Underdome'ar i Borderlands. Klar med de tre Small Tournaments, nu är det "bara" de tre stora kvar. Det ska väl sägas att de stora är uppbyggda av 20 ronder vardera, varav varje rond innehåller fem Waves. Varje wave kan ta allt ifrån en till tio minuter, beroende på det til synes slumpmässiga fiendeutbudet. Och man kan självfallet inte avbryta ett tournament och fortsätta där man var, senare. Nej, så funkar det inte. DO THE FUCKING MATH med tiderna och inse varför jag hatar den här skiten. :( Hur fan orkar du? O.o Jag pallade med en rond sen ville jag bara skära mig. Det är inte som att jag kör själv. Med sällskap blir allt kul. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Levlar i MW2 Multiplayer Börjat om på Pokemon Gul Börjat om på Pokemon Sapphire Börjat om på Crisis Core: Final Fantasy VII Ska du skaffa Mew? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Levlar i MW2 Multiplayer Börjat om på Pokemon Gul Börjat om på Pokemon Sapphire Börjat om på Crisis Core: Final Fantasy VII Ska du skaffa Mew? Jag vet inte, måste man börja om då? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Skär av huvudet på folk som alien i Aliens vs Predator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 (redigerat) Lirat Venetica hela natten. Trodde det skulle vara rättså dåligt och hade tänkt att ta bort det innan jag ens hade testat det men det var faktiskt roligt :). På tyska? :huh: eng såklart? OK. :wacko: Venetica is a fantasy-themed role-playing video game which has so far been released in Germany with localized versions on the way. The game is being developed by Deck13 and published by DTP Entertainment. Som jag förstår det finns det bara på tyska. Redigerat 22 Februari 2010 av Musten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 spelar left for dead 2 medans jag väntar på en massa sega patchar så jag kan spela wow, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Venetica is a fantasy-themed role-playing video game which has so far been released in Germany with localized versions on the way. The game is being developed by Deck13 and published by DTP Entertainment. Som jag förstår det finns det bara på tyska. Well jag hade iaf eng tal och text :/. På pc om du undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Körde genom Hellburbia (ett Large Tournament) i Borderlands igår, med en kompis. Dock kom en annan kompis vid rond 15, och han hade med sig... *drumroll* ett moddat vapen! Sen blev allt ett jävla skämt. Jaja, 2 more 2 go. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.