Jolt Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Försöker få achievements i Fable 2. Fick just The Gargoyle efter ett långt tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 försöker få annihilation med armadon på hon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Samlar collectibles i gow2 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Klarade precis ut campaign på Napoleon Total War som Storbritannien. Äntligen ett Total War spel som jag lyckats få kläm på. I alla andra Total War spelen jag lirat har alltid min ekonomi kraschat och jag rage quittar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Kom på att jag inte skulle ha datorn på för att installera fear 2 (började på natten av nån anledning) sen så gjorde jag en sak på datorn så den fick stå på ändå. Så nu blir det väll att testa det igen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Har laddat ner Just Cause 2 demot och det är fan ett av dom roligaste spelen jag har spelat! Sjukt jävla härligt spel. Ska avbeställa Splinter Cell Conviction och köpa Just Cause 2 istället. Jag väntar på att det ska laddas ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 (redigerat) Skulle uppskatta om du kunde ta ett par screenshots. Gärna fullt inzoomad på en strid. KavalleriDär kan man se att trupperna har olika ansikten. General Bild som visar att generalen har medaljer. Man kan ha olika grader av generaler och ju sämre general, desto mindre medaljer. Strid Edit: Tog bort IMG taggar och lade till URL taggar istället då bilderna var rätt så stora. Redigerat 6 Mars 2010 av Musten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Kämpade mig fram till venedig idag i assassins creed 2. Började 7 imorse och slutade 15:00. Riktigt najs spel säger jag bara. Lyckades få 4 av 6 plattor till Altairs armor också. Har uppgraderat nästan allt i "villan" . Köpt alla armor uppgraderingar. Stolt över vad jag har gjort på bara 8 timmars ac2 spelande i sträck. =) Men nu är det dags att ta en paus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTA4fan Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 GTA IV!!!!!!!!!!! ;| :cool: :medieval: :kung: B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Spelade nyss New Super Mario Bros Wii och försökte samla alla stora mynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 gett bort finland och lettland mot bahamas och jamaica med engelsmänen, tagit danmark och norge och även slagit ner två olika rebelgrupper. :) spelar empire total war medan jag väntar på att napoleon total war ska leveras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Installerade Cross Fire på min dator och lirar på fullt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.