Laserturken Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 (redigerat) FTW, Alien Swarm skit kul. Körde det igår eller igentligen "idag" 4 på natten Skitroligt. Redigerat 29 Juli 2010 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Slutat med MW2 för att Ranger får hitmarker eller ingenting alls från 1 meters avstånd å jag har börjat med Massive Action Game= MAG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Suttit och spelat Half life 2 hela morgonen =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 ^Världens bästa spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Lirar alien swarm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Okej, uppenbarligen är mitt 360 omöjligt att återuppliva. Mysko, med tanke på att det är samma fel som tidigare, och att jag fixade det på samma sätt då som jag försökte med nu. Bullshit. Så det blir till att köpa ny då. Fattar inte varför jag inte bara skaffar en jävla duglig dator i stället, men är det nån som vill sälja ett 360 är det bara att säga till :c Köp 360 Slim :D OnT: Jag har bestämt mig för att försöka klara ut Forza 3, som är långt som in i helvete. Men jag ska försöka spela några race iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Lirar alien swarm adda mig på steam Pouyaskob Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Tänkte ladda ner alien swarm över natten :) Laddade även just ner LoL och spelar det ganska aktivt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Jag dödar folk i MW2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 ^Världens bästa spelNja, CS slår det =)Men Half-life 2 är sjukt roligt. Älskar det. Bara att jag måste köra med lägsta inställningar och ändå får jag ca 10 fps vid stora områden :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 ^Världens bästa spelNja, CS slår det =)Men Half-life 2 är sjukt roligt. Älskar det. Bara att jag måste köra med lägsta inställningar och ändå får jag ca 10 fps vid stora områden :S CS = från början en mod till HL. Så... fail på nåt vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 ^Världens bästa spel Nja, CS slår det =) Men Half-life 2 är sjukt roligt. Älskar det. Bara att jag måste köra med lägsta inställningar och ändå får jag ca 10 fps vid stora områden :S CS = från början en mod till HL. Så... fail på nåt vis. Och för övrigt är hl2 mil bättre än CS, beroendeframkallande =/= bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.