asabrasa Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 fiskar i wow, köttar i starcraft 2, får damp på zelda 2 adventure of link. dual spelar lite här :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Okej, har spelar CoD 4 nu. Imo så är MW2 bättre. Fler kul killstreaks, attachments etc gör mycket tkr jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Vilken version har du? 1.7 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Vilken version har du? 1.7 ? Yep! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 CoD 4 är renare, mer skicklighetsbaserat än MW2, vilket bara är dumt med sina jävla überkillstreaks/perks. Anyway, försöker klara Prequel to the Sequel på expertrummor. Går åt helvete. Blastsen är inte roliga. Alls. Försöker också få så många guldstjärnade låtar jag kan. Uppe i typ, 33 stycken nu. Några fler, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Har lirat Starcraft II större delen av dagen. Älskar det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Switch Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Spelar Civilization Revolution på min iPod! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Spelar Silent Hill 2. Extra Riddle Mode är skitsvårt, med kryptisk jävla poesi och allt. Men spelet är fortfarande overkligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Spelar Silent Hill 2. Extra Riddle Mode är skitsvårt, med kryptisk jävla poesi och allt. Men spelet är fortfarande overkligt bra. Jag har aldrig vågat mig på något så pass extremt.Bör ju göra det ikväll känner jag. Om inte Starcraft 2 tar över mina begär igen. Silent Hill 2 lär för övrigt förbli mitt favoritspel, t.o.m. utöver Super Mario. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Spelar Silent Hill 2. Extra Riddle Mode är skitsvårt, med kryptisk jävla poesi och allt. Men spelet är fortfarande overkligt bra. Jag har aldrig vågat mig på något så pass extremt.Bör ju göra det ikväll känner jag. Om inte Starcraft 2 tar över mina begär igen. Silent Hill 2 lär för övrigt förbli mitt favoritspel, t.o.m. utöver Super Mario. Eller hur. Extra Riddle Mode (som man för övrigt låser upp genom att klara Easy, Normal och Hard Riddle Modes, och sedan välja Hard igen) är så svårt att det är löjligt. Pusslet med mynten i hålen tog mig fan två timmar att klura ut, och då var det inte direkt nåt AHA-ögonblick heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Lirar fortfarande MW2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Har börjat spela Overlord 2. Ganska skönt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.