360Xbox Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Har laddat ner Trials HD Big Thrills DLC'n, lika bra som vanliga Trials HD. Alltså jävligt bra. Fått 300/300G på Trials HD nu. Jag har laddat ner tomtemor dräkt till min avatar också, och jag har spelat lite Ninety Nine Nights. Det var rätt skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Jag håller på att bygga ett fort i Minecraft, men det är snart klart så jag ska nog bygga klart min borg sen.Borgen är klar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 (redigerat) Har köpt Alpha Protocol, Company of Heroes, The Elder Scrolls IV Oblivion (Med alla dlc's), Flatout: Ultimate Carnage, Killing Floor, Lead and Gold, Left 4 Dead 2, Operation Flashpoint: Dragon Rising, Red Faction, Red Faction II, Section 8 och alla Serious Sam spelen från Steam. Så jag har lite att göra. Redigerat 31 December 2010 av Darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Spelade DOOM II Hell on earth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Jag håller på att bygga ett fort i Minecraft, men det är snart klart så jag ska nog bygga klart min borg sen.Borgen är klar:*extremt_snygg_borg.jpg* Vad har du för skinpack? (kallas de så?)Najs borg iaf. OnTopic:Spelar online Minecraft och har slängt ihop ett ganska snajsigt hus med deb_Frank och en annan. GRATIS REKLAM:Vowelcraft | Minecraft SMP 24/7 Server 208.115.238.10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Jag håller på att bygga ett fort i Minecraft, men det är snart klart så jag ska nog bygga klart min borg sen.Borgen är klar:*extremt_snygg_borg.jpg* Vad har du för skinpack? (kallas de så?)Najs borg iaf. OnTopic:Spelar online Minecraft och har slängt ihop ett ganska snajsigt hus med deb_Frank och en annan. GRATIS REKLAM:Vowelcraft | Minecraft SMP 24/7 Server 208.115.238.10 Texture pack heter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 333 Sena nätter med Crackdown 2! Spelet är så himla lätt att bara hoppa in i och hoppa ut igen. Man vet aldrig vad man kommer göra innan man börjar spela. Börjar man röja bort Cell från Pacific City, utrotar man Freaks eller utforskar man staden genom att samla Agility Orbs. http://static.gamesradar.com/images/mb/GamesRadar/us/Games/C/Crackdown%202/Everything%20Else/Character%20Profile%20Feature/Finished/TheCell_art2--article_image.jpg Vad säger den här ensamme Cell soldaten om det nya spelåret? Ingen gör sandlåde-spel på det här unika och särergna sättet. Därför är också Crackdown 2 (och 1) ett av mina favoritspel till Xbox 360. Vi ses nästa år Fuska! Jag gör mig redo för ett nytt spelår med många nya spel att ta mig igenom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Jag håller på att bygga ett fort i Minecraft, men det är snart klart så jag ska nog bygga klart min borg sen.Borgen är klar:*extremt_snygg_borg.jpg* Vad har du för skinpack? (kallas de så?)Najs borg iaf. OnTopic:Spelar online Minecraft och har slängt ihop ett ganska snajsigt hus med deb_Frank och en annan. GRATIS REKLAM:Vowelcraft | Minecraft SMP 24/7 Server 208.115.238.10 http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=77619 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Nu är det nog dags för lite Fable III :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Har köpt Just Cause 2. Så jävla kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Tar mig vidare i Dark Messiah Might and Magic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Kör lite Discgolf i PlayStation Move Försöker även uthärda smärtan i armbågen efter smasharna i Pingis B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.