Proccito Skrivet 3 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2014 Har försökt att låsa upp alla trophies i Gran Turismo 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2014 Sitter och rullar tummar och inväntar torsdagens släpp av South Park: The Stick of Truth! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2014 Kutade runt som ett fån i rummet för att hitta laddaren till kontrollen, för att sedan förlora en riktig intense match i BF3. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 6 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2014 Kutade runt som ett fån i rummet för att hitta laddaren till kontrollen, för att sedan förlora en riktig intense match i BF3.Standard ^ Reser ännu ett rike i Age of empires Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 6 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2014 Teemo är så jävla gay! Några pungslag, nästan stukad tumme och halvvriden arm senare har jag äntlugen lyckas lära mig tekniken i drifting i Gran Turismo 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 6 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2014 Teemo är så jävla gay! Inte för att skryta men har 3 skins till teemo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2014 Har precis börjat min andra genomspelning på The Stick of Truth.Om jag ska sammanfatta det lite snabbt så;Alldeles för kort spel i mitt tycke, jag klockade in på strax under tio timmar första genomspelningen med alla(?) sidequests och hela storyn på normal svårighet.Även om det var kort så passade det mig som casual-spelare, turn-based RPGS är något jag uppskattar, lagom svårighet, inte riktigt så att man sitter och sliter sig i håret (förutom vissa quicktimeevents som var undermåligt förklarade) för att det är omöjligt att komma vidare, men ändå så att bossfighterna, oftast, känns lite utmanande. 8/10 blir min dom, ett spel med den underbara, lite över gränsen, humorn som South Park alltid har bjudit på, men som sagt, lite väl kort.. Gillar man South Park och turbaserade rollspel så är detta ett givet köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 8 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2014 Dödar min mamma i The binding of Isaac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 9 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2014 (redigerat) Klarar ut South park: The Stick of Truth Redigerat 9 Mars 2014 av EpixaRises Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2014 Inte för att skryta men har 3 skins till teemo...Inget att skryta över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 9 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2014 (redigerat) Inget att skryta över.Lel, Teemo är inte gay ^^ Det finns många andra som är gay, inte Teemo iaf, kör längre så lär du märka. Redigerat 9 Mars 2014 av EpixaRises Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.