360Xbox Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Har klarat ut Gears of War 2 på normal. Skaffat achievementen "Strength in Numbers" på Left 4 Dead 2, har bara en achievement kvar som är att klara alla campaigns på expert. Jag väntar också på att jag ska få AvP på fredag eller torsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Äger nördar på mw2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Har klarat ut Gears of War 2 på normal. Skaffat achievementen "Strength in Numbers" på Left 4 Dead 2, har bara en achievement kvar som är att klara alla campaigns på expert. Jag väntar också på att jag ska få AvP på fredag eller torsdag. Jag med. Fan, jag kan knappt bärga mig. :P Infestation mode! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Laddade nyss ner hl2-modden "Human Error". Man spelar som en combine. Rätt så välgjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Ska börja spela det nyinköpta inFAMOUS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Klarade ut Bioshock 2 igår. Det blev lite grötigt och pretto i storyn fram emot slutet , men annars var jag väl ungefär lika nöjd med detta spel som jag var med ettan. Lagom nöjd, alltså. Ska det till att bli en trea får de dock tar och förnya konceptet ordentligt, och inte ändra på typ, tre grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Tränar mitt lag i FIFA 10. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Har klarat ut Gears of War 2 på normal. Skaffat achievementen "Strength in Numbers" på Left 4 Dead 2, har bara en achievement kvar som är att klara alla campaigns på expert. Jag väntar också på att jag ska få AvP på fredag eller torsdag. Jag med. Fan, jag kan knappt bärga mig. :P Infestation mode! Ja, Infestation verkar nice som fan.Predator Hunt också. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 (redigerat) klarade bioshock 2, är dock lite sur att jag råkade harvesta 1 little sister så jag fick the crappy ending ng :( Redigerat 15 Februari 2010 av asabrasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Har klarat ut Gears of War 2 på normal. Skaffat achievementen "Strength in Numbers" på Left 4 Dead 2, har bara en achievement kvar som är att klara alla campaigns på expert. Jag väntar också på att jag ska få AvP på fredag eller torsdag. Jag med. Fan, jag kan knappt bärga mig. :P Infestation mode! Ja, Infestation verkar nice som fan.Predator Hunt också. :D Fan, AvP har fått ganska kassa recensioner so far. :( Verkar dock som om det bara är konsollversionerna som är dåliga. Tur att man skaffar det till dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Kör CoD4 över live :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Ska pwna några n000bs i fiesta online :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.