Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Underdome'ar i Borderlands. Klar med de tre Small Tournaments, nu är det "bara"

de tre stora kvar. Det ska väl sägas att de stora är uppbyggda av 20 ronder vardera,

varav varje rond innehåller fem Waves. Varje wave kan ta allt ifrån en till tio minuter, beroende

på det till synes slumpmässiga fiendeutbudet. Och man kan självfallet inte avbryta ett tournament och fortsätta där man var, senare. Nej, så funkar det inte. DO THE FUCKING MATH med tiderna och inse varför jag hatar den här skiten. :(

Redigerat av Fruktnystan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Underdome'ar i Borderlands. Klar med de tre Small Tournaments, nu är det "bara"

de tre stora kvar. Det ska väl sägas att de stora är uppbyggda av 20 ronder vardera,

varav varje rond innehåller fem Waves. Varje wave kan ta allt ifrån en till tio minuter, beroende

på det til synes slumpmässiga fiendeutbudet. Och man kan självfallet inte avbryta ett tournament och fortsätta där man var, senare. Nej, så funkar det inte. DO THE FUCKING MATH med tiderna och inse varför jag hatar den här skiten. :(

Hur fan orkar du? O.o

 

Jag pallade med en rond sen ville jag bara skära mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Underdome'ar i Borderlands. Klar med de tre Small Tournaments, nu är det "bara"

de tre stora kvar. Det ska väl sägas att de stora är uppbyggda av 20 ronder vardera,

varav varje rond innehåller fem Waves. Varje wave kan ta allt ifrån en till tio minuter, beroende

på det til synes slumpmässiga fiendeutbudet. Och man kan självfallet inte avbryta ett tournament och fortsätta där man var, senare. Nej, så funkar det inte. DO THE FUCKING MATH med tiderna och inse varför jag hatar den här skiten. :(

Hur fan orkar du? O.o

 

Jag pallade med en rond sen ville jag bara skära mig.

 

Det är inte som att jag kör själv. Med sällskap blir allt kul. Typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Noodles

Levlar i MW2 Multiplayer

Börjat om på Pokemon Gul

Börjat om på Pokemon Sapphire

Börjat om på Crisis Core: Final Fantasy VII

Ska du skaffa Mew?

 

Jag vet inte, måste man börja om då? :o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lirat Venetica hela natten. Trodde det skulle vara rättså dåligt och hade tänkt att ta bort det innan jag ens hade testat det men det var faktiskt roligt :).

På tyska? :huh:

eng såklart?

 

OK. :wacko:

 

Venetica is a fantasy-themed role-playing video game which has so far been released in Germany with localized versions on the way. The game is being developed by Deck13 and published by DTP Entertainment.

Som jag förstår det finns det bara på tyska.

Redigerat av Musten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Venetica is a fantasy-themed role-playing video game which has so far been released in Germany with localized versions on the way. The game is being developed by Deck13 and published by DTP Entertainment.

 

Som jag förstår det finns det bara på tyska.

 

Well jag hade iaf eng tal och text :/. På pc om du undrar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...