Gäst 40200 Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Spelar Skate 2 :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Försöker vinna lite omöjliga Versus Mode matcher i Resident Evil 5. De som jag möter är alltid riktigt svåra. Men ibland möter jag såklart lättare motståndare, de flesta är svåra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Laddar ner en demo på God Of War III! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Svär som fan för att jag inte klarar missions i skate 2. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 spelar super mario 64 på fina gamla n64an uppenbart :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Springer ifrån gräshoppor i a bug's life, amg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Spelade New Super Mario Bros.World 4än så länge :).Nyss spelade jag lite Left 4 Dead och skaffade två achievements;Barf Bagged och Back 2 Help. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 "Springer på gräsmattan utanför slottet i Mario 64".. Vore kul att se folk som faktiskt klarar av att spela lite mer IQ krävande spel, som jag själv (för ja, jag är bäst) som lirar Modern Warfare 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 "Springer på gräsmattan utanför slottet i Mario 64".. Vore kul att se folk som faktiskt klarar av att spela lite mer IQ krävande spel, som jag själv (för ja, jag är bäst) som lirar Modern Warfare 2.Super Mario 64 tar mw2 =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 "Springer på gräsmattan utanför slottet i Mario 64".. Vore kul att se folk som faktiskt klarar av att spela lite mer IQ krävande spel, som jag själv (för ja, jag är bäst) som lirar Modern Warfare 2.Super Mario 64 tar mw2 =/ Vad grundar du detta på? Att det är kult (det håller jag med om)?.. Annars så blir Mario 64 smekt på så många nivåer & skalor att det inte ens är roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 "Springer på gräsmattan utanför slottet i Mario 64".. Vore kul att se folk som faktiskt klarar av att spela lite mer IQ krävande spel, som jag själv (för ja, jag är bäst) som lirar Modern Warfare 2. Super Mario 64 tar mw2 =/ Annars så blir Mario 64 smekt på så många nivåer & skalor att det inte ens är roligt Vad grundar du detta på? Bättre grafik och mer blod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 (redigerat) "Springer på gräsmattan utanför slottet i Mario 64".. Vore kul att se folk som faktiskt klarar av att spela lite mer IQ krävande spel, som jag själv (för ja, jag är bäst) som lirar Modern Warfare 2. Super Mario 64 tar mw2 =/ Annars så blir Mario 64 smekt på så många nivåer & skalor att det inte ens är roligt Vad grundar du detta på? Bättre grafik och mer blod? FPS vs ... Mario, srsbsns, folk gillar olika spelsätt. MW2 tar mer IQ än Mario, men man kan spela mario det för att det är Kul. Redigerat 25 Februari 2010 av ExorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.