Simple Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Dessutom för att Mario är kult, legendariskt, nostalgiskt och allmänt underbart. Det väger upp all grafik och all tsånt dära nytt tjafs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Dessutom för att Mario är kult, legendariskt, nostalgiskt och allmänt underbart. Det väger upp all grafik och all tsånt dära nytt tjafs. Det du kallar nytt tjafs idag kommer du säga är "kult, legendariskt, nostalgiskt och allmänt underbart." om 10 år (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Dessutom för att Mario är kult, legendariskt, nostalgiskt och allmänt underbart. Det väger upp all grafik och all tsånt dära nytt tjafs. Det du kallar nytt tjafs idag kommer du säga är "kult, legendariskt, nostalgiskt och allmänt underbart." om 10 år (: Vadå, är alla 10 år gamla spel kult? En hundradel kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 "Springer på gräsmattan utanför slottet i Mario 64".. Vore kul att se folk som faktiskt klarar av att spela lite mer IQ krävande spel, som jag själv (för ja, jag är bäst) som lirar Modern Warfare 2. Super Mario 64 tar mw2 =/ Annars så blir Mario 64 smekt på så många nivåer & skalor att det inte ens är roligt Vad grundar du detta på? Bättre grafik och mer blod? FPS vs ... Mario, srsbsns, folk gillar olika spelsätt. MW2 tar mer IQ än Mario, men man kan spela mario det för att det är Kul. Så att du lirar inte MW2 för att ha kul? Och justja, man kan ha 0 IQ och spela MW2, det är bara att sitta i ett hörn och sikta in :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 (redigerat) "Springer på gräsmattan utanför slottet i Mario 64".. Vore kul att se folk som faktiskt klarar av att spela lite mer IQ krävande spel, som jag själv (för ja, jag är bäst) som lirar Modern Warfare 2.MW2 är verkligen inget IQ krävande spel... Man får ett vapen, sen springer man runt och skjuter så fort man får syn på någon. Det enda man behöver är bra reflexer och att sikta bra.Om man däremot vill spela något spel som kräver lite mer IQ så borde man sikta in sig på stategiska spel, som t.ex. RTS spel, men även vissa FPS, som Battlefield, Operation Flashpoint osv. Där måste man iaf tänka innan man skjuter.' Nåväl, för att inte gå så mycket off topic så kan jag nämna att just nu lirar jag Battlefield 1942 för fulla muggar. Redigerat 25 Februari 2010 av Musten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Dessutom för att Mario är kult, legendariskt, nostalgiskt och allmänt underbart. Det väger upp all grafik och all tsånt dära nytt tjafs. Det du kallar nytt tjafs idag kommer du säga är "kult, legendariskt, nostalgiskt och allmänt underbart." om 10 år (: Självfallet är det så! Men nu är det ju först om tio år, så. Mario. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 "Springer på gräsmattan utanför slottet i Mario 64".. Vore kul att se folk som faktiskt klarar av att spela lite mer IQ krävande spel, som jag själv (för ja, jag är bäst) som lirar Modern Warfare 2. Super Mario 64 tar mw2 =/ Annars så blir Mario 64 smekt på så många nivåer & skalor att det inte ens är roligt Vad grundar du detta på? Bättre grafik och mer blod? FPS vs ... Mario, srsbsns, folk gillar olika spelsätt. MW2 tar mer IQ än Mario, men man kan spela mario det för att det är Kul. Så att du lirar inte MW2 för att ha kul? Och justja, man kan ha 0 IQ och spela MW2, det är bara att sitta i ett hörn och sikta in :) Nej, sa aldrig att MW2 inte är kul, sa att man kan spela Mario för att det är roligt, man kan även spela MW2 för att det är roligt. Mitt argument eller vad man ska kalla det syftar på att man kan spela gamla spel som Mario på N64 för att det är roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Har kört mycket Heavy Rain köpte det idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Fishville - Facebook D;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Fishville - Facebook D;<Cool stuff! ;) Dödar oskyldiga Hostages i CSS ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Lirar Skate 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Fyfan, pumpade sönder zombies i Killing Floor, lite för lätt när man väl har vapen, men helvete va kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.