Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Dessutom för att Mario är kult, legendariskt, nostalgiskt och allmänt underbart.

 

Det väger upp all grafik och all tsånt dära nytt tjafs.

Det du kallar nytt tjafs idag kommer du säga är "kult, legendariskt, nostalgiskt och allmänt underbart." om 10 år (:

 

Vadå, är alla 10 år gamla spel kult? En hundradel kanske
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Springer på gräsmattan utanför slottet i Mario 64".. Vore kul att se folk som faktiskt klarar av att spela lite mer IQ krävande spel, som jag själv (för ja, jag är bäst) som lirar Modern Warfare 2.

Super Mario 64 tar mw2 =/

Annars så blir Mario 64 smekt på så många nivåer & skalor att det inte ens är roligt

Vad grundar du detta på? Bättre grafik och mer blod?

 

FPS vs ... Mario, srsbsns, folk gillar olika spelsätt. MW2 tar mer IQ än Mario, men man kan spela mario det för att det är Kul.

 

Så att du lirar inte MW2 för att ha kul? Och justja, man kan ha 0 IQ och spela MW2, det är bara att sitta i ett hörn och sikta in :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Springer på gräsmattan utanför slottet i Mario 64".. Vore kul att se folk som faktiskt klarar av att spela lite mer IQ krävande spel, som jag själv (för ja, jag är bäst) som lirar Modern Warfare 2.

MW2 är verkligen inget IQ krävande spel... Man får ett vapen, sen springer man runt och skjuter så fort man får syn på någon. Det enda man behöver är bra reflexer och att sikta bra.

Om man däremot vill spela något spel som kräver lite mer IQ så borde man sikta in sig på stategiska spel, som t.ex. RTS spel, men även vissa FPS, som Battlefield, Operation Flashpoint osv. Där måste man iaf tänka innan man skjuter.'

 

Nåväl, för att inte gå så mycket off topic så kan jag nämna att just nu lirar jag Battlefield 1942 för fulla muggar.

Redigerat av Musten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dessutom för att Mario är kult, legendariskt, nostalgiskt och allmänt underbart.

 

Det väger upp all grafik och all tsånt dära nytt tjafs.

Det du kallar nytt tjafs idag kommer du säga är "kult, legendariskt, nostalgiskt och allmänt underbart." om 10 år (:

 

Självfallet är det så!

Men nu är det ju först om tio år, så.

 

Mario. <3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Springer på gräsmattan utanför slottet i Mario 64".. Vore kul att se folk som faktiskt klarar av att spela lite mer IQ krävande spel, som jag själv (för ja, jag är bäst) som lirar Modern Warfare 2.

Super Mario 64 tar mw2 =/

Annars så blir Mario 64 smekt på så många nivåer & skalor att det inte ens är roligt

Vad grundar du detta på? Bättre grafik och mer blod?

 

FPS vs ... Mario, srsbsns, folk gillar olika spelsätt. MW2 tar mer IQ än Mario, men man kan spela mario det för att det är Kul.

 

Så att du lirar inte MW2 för att ha kul? Och justja, man kan ha 0 IQ och spela MW2, det är bara att sitta i ett hörn och sikta in :)

 

Nej, sa aldrig att MW2 inte är kul, sa att man kan spela Mario för att det är roligt, man kan även spela MW2 för att det är roligt. Mitt argument eller vad man ska kalla det syftar på att man kan spela gamla spel som Mario på N64 för att det är roligt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...