sicworld Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 (redigerat) Klarat CoD4 på Veteran och försöker nu förgäves få Mile High Club achievement <_< Haha, det är enkelt när man kan det. Kolla guider på Youtube och lär dig precis när och var du ska kasta dina smoke grenades bara. Jo jag vet! Kollade in en i förrgår men tyckte det verkade enkelt, och inte behövde en guide men ack vad fel jag hade xD Edit: Nu har jag klarat Miles High Club och resten av achievements jag saknat för 1000G på COD :lol: Redigerat 13 April 2009 av sicworld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Laddar ner olika demon och kör B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Kör igenom RE5 för de 2 sista achievements Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Slaktar alla möjliga sorters insekter i Deadly Creatures. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Kör en massa custom maps på warcraft 3 FT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Just nu njuter jag av dom sköna låtarna på Harmonix's Rock Band och säljer droger i GTA: Chinatown Wars. :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Slaktar tyskar på Brother in Arms: Hell's Highway och känner mig cool på Saints Row :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 (redigerat) Sålt WoW och börjat spela Xbox igen. Bara Hardcore HQ på Call of Dut 4 atm. Redigerat 20 April 2009 av xpliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Sitter klistrad framför GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TYlor Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 spelar igenom Halo 2 på legendary... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Dessvärre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Sitter ÅTER igen klistrad framför GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.