Fruktnystan Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Ojjar mig över att jag måste spela om Infinite Undiscovery två gånger till. Namnet är helt jävla random (har absolut ingenting med spelet att göra), och spelet är japanskt/koreanskt. Utvecklat av Tri-Ace, en av mina favoritspelutvecklare. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Spelar Css Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Spelar Battlefield: Bad Company 2 som släpptes idag. Synd att de inte har fixat reflection-buggen som finns på vissa ATI kort (bland annat mitt (4870)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Spelar också BC2, men jag kan inte joina spel med serverlistan. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Spelade 2 pcw på cs precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 (redigerat) Jag har slut på ammo i Fallout 3 :( Edit:Jag har också typ 10 super mutants efter mig. Redigerat 4 Mars 2010 av Kam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Har laddat ner Just Cause 2 demot och det är fan ett av dom roligaste spelen jag har spelat! Sjukt jävla härligt spel. Ska avbeställa Splinter Cell Conviction och köpa Just Cause 2 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Gett upp BC2, åtminstone för stunden. Lagg på varenda server, sen förstås den där jävla reflection-buggen som går en på nerverna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Spelar tf2 men går inge bra för jag är för trött men jag måste spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Fick nyss hem Heavy Rain. Känner på mig att det här är ett spel som man måste spela noggrant i en långsam takt, kolla in varje detalj, lyssna på allt ens karaktär tänker och njuta av varje varje sekund. Det här är konst som tagit formen till ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Installerar Napoleon: Total War som jag fick hem idag. Kommer med lite gameplay och åsikter sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Skulle uppskatta om du kunde ta ett par screenshots. Gärna fullt inzoomad på en strid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.