360Xbox Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Bara 12 dagar kvar tills jag får Just Cause 2 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Spelar Plants Vs Zombies Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 laddar ner r.u.s.e beta från steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Lirar Heroes of Newerth med polarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Kör arenan på Fable 2 med gevär och magi då jag behöver skill och will points. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Lirar det senaste Final Fantasy, dvs nummer XIII. Till PS3 såklart.Är det bra?Funderar på att köpa det. Jag tycker det är väldigt skönt, men storyn är ganska krånglig att förstå ibland eftersom man inte får veta allt som man behöver när de snackar om något.Sen är det väldigt linjärt, du går från punkt A till punkt B hela tiden. Det är ett linjärt JRPG så det är som det ska vara, inte något sandlådespel. Jag rekommenderar XIII! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Bara 12 dagar kvar tills jag får Just Cause 2 :( Nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Beställde nyss Final Fantasy XIII till PS3 och provade på LOTRO trialen. Är ganska säker på att jag kommer börja spela det igen.LOTRO? Hur långt är det riktiga namnet :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Beställde nyss Final Fantasy XIII till PS3 och provade på LOTRO trialen. Är ganska säker på att jag kommer börja spela det igen.LOTRO? Hur långt är det riktiga namnet :o The Lord of the Rings Online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 laddar ner r.u.s.e beta från steamusch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Usch? R.U.S.E betat är ju asbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Usch? R.U.S.E betat är ju asbra.själv tyckte jag att det sög hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.