Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Fråga om God of War 3, kanske, kanske inte, innehåller spoilers, men för säkerhetsskull så gör vi så här:

 

Under sin första spelomgång så kunde man hitta olika objekter, de stog att man kan först använda dessa när man klarat av storyn en gång, alltså under sin andra spelomgång. Men då undrar jag hur då, eftersom jag startar new game men har inga vapen, jag skulle gärna vilja ha alla mina upgrades/weapons och liknanade också på andra spelomgången. Går detta och hur då?

:rolleyes:

 

EDIT: tror jag hitta svaret på min egen fråga nyss.

Redigerat av GangsterTwist
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hittade en idiotisk bugg i DoA Awakening

 

Kan inte slutför The Joining åt Sigrun eftersom när jag kom tillbaka till slottet efter det uppdraget man rekryterar henne så vart jag ivägtvingad till Amerethine och sen gick det som det gick. -.-

 

 

Hatar även det nya runecrafting proffessionen, redigt jobbigt att göra en masterpiece runa när det bara säljs novice. Och så måste jag gå ut från slottet varje gång jag ska crafta eftersom jag har runecrafting på Oghren -.-'

Redigerat av Darkdevil
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad tyckte du om slutet GangsterTwist?

Innehåller massvis med spoilers om slutet bland annat.

 

Säger det igen, kolla inte om du inte vill spoila..

Jag var nöjd med slutet i helhet men dock var jag lite missnöjd med lite små detaljer som t.ex. Pandora, man brydde sig liksom inte om henne på samma sätt som kratos verkade göra. Man skulle ha byggt en starkare koppling till henne tycker jag. Och sedan en annan sak var att de var för lite Titans, de som fanns i spelet var BADASS och hade många minnesvärda ögonblick, dock hade jag väl önskat att de var lite mer titans inblandat i det hela. Men i slutet när Kratos konfronterade sina eeehm mardrömmar då var det riktigt coolt, bland de coolaste jag upplevt i ett spel. Och efteråt när man körde som i first person och allt, såå perfekt. Måste säga att spelet gjorde så många saker grymt bra, aldrig kört ett så minnesvärt spel förut. Ganska kul hur man förväntar sig att döda henne så gör kratos något helt annat haha.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...