Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Gjorde nyss ett headset åt mig för MW2! =)

Tog sönder ett vanligt 360 headset tills jag bara hade micken, högtalaren och sladdarna emellan ( Inget plast )

Sedan satt jag in högtalaren var ljudet kommer ut från mitt Creative Fatal1ty, och tejpade fast micken på headsetets mick.

 

Och Tadaa! Så kan jag både höra fotsteg och tala med folk på samma gång.

(Jag tyckte att detta passade i tråden, när jag gjorde det för att kunna spela MW2 bättre. ;))

Redigerat av DonaldDuck
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Startade en ny karaktär på Dragon Age (360, Dalish Elf, Rogue), exp-buggade

mig till lvl 25, och ska skapa en perfekt sparfil att föra över till Awakening... när

jag får min transfer-kabel, så att jag kan använda min nya hårddisk, eftersom

den gamla i princip är helt full, och Awakening därmed inte får plats. Tills dess

skrattade jag åt att jag kan göra 1000+ skada på fienderna med Arrow of Slaying.

Redigerat av Fruktnystan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gjorde nyss ett headset åt mig för MW2! =)

Tog sönder ett vanligt 360 headset tills jag bara hade micken, högtalaren och sladdarna emellan ( Inget plast )

Sedan satt jag in högtalaren var ljudet kommer ut från mitt Creative Fatal1ty, och tejpade fast micken på headsetets mick.

 

Och Tadaa! Så kan jag både höra fotsteg och tala med folk på samma gång.

(Jag tyckte att detta passade i tråden, när jag gjorde det för att kunna spela MW2 bättre. ;))

fräckt

fast jag vet en annan grej man kan göra

Fast dock på PS3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gjorde nyss ett headset åt mig för MW2! =)

Tog sönder ett vanligt 360 headset tills jag bara hade micken, högtalaren och sladdarna emellan ( Inget plast )

Sedan satt jag in högtalaren var ljudet kommer ut från mitt Creative Fatal1ty, och tejpade fast micken på headsetets mick.

 

Och Tadaa! Så kan jag både höra fotsteg och tala med folk på samma gång.

(Jag tyckte att detta passade i tråden, när jag gjorde det för att kunna spela MW2 bättre. ;))

Screen or it didn't happend!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Har kört i 30 minuter än så länge. Ingenting som jag verkar intresserad av, låt säga att jag njöt av de första 30 minuterna av BC2 mer än de 30 första minuterna av Metro 2033. =/

 

Fast att springa runt i mörka korridorer och döda monster etc har aldrig varit min grej.

Redigerat av Cakeguy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...