Entropia Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Samlar stjärnor i det fantastiska Super Mario Galaxy 2. Det blir också lite smygande i Splinter Cell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Kämpar vidare mot rank 70 i mw2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Skrattar åt L4D. För det är roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Blev arg på noobtubers då jag blev dödad av en när jag var en kill från CG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Blir kickad från Versus-matcher i L4D för att jag är för jävla bra som boomer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tok Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Blev arg på noobtubers då jag blev dödad av en när jag var en kill från CG.CG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Försöker laga en sexig CrossFire montage : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Kör Wartech: Senko No Ronde. Coolt spel, som en blandning mellan ett fightingspel och ett shmup. Skithäftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Har inte hunnit med att spela på riktigt länge nu, och mitt XL guld har tagit slut :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Spelar Season i Forza 3, skitkul spel. Lånar det av den kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Får spö av Dave på MSN football <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Har börjat spela mw2 igen. Nån som vill spela? Adda Bergqvist9 på steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.