zazaza Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 (redigerat) http://woodo.zxq.net/index.php?name=blanda...Tower_Defence_3 Redigerat 17 Juni 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Spelade lite Combat Arms just, med L96 såklart :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 (redigerat) Fick en ny kompis på Xbox Live som jag har pratat med ganska mycket, hon heter SESSAN. Trevligt trevligt. Här har flickvännen tvingat stackars mig att skaffa ett Gaia Online-account. Detta kan aldrig sluta väl. Redigerat 17 Juni 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Fick en ny kompis på Xbox Live som jag har pratat med ganska mycket, hon heter SESSAN. Trevligt trevligt. Här har flickvännen tvingat stackars mig att skaffa ett Gaia Online-account. Detta kan aldrig sluta väl. Är inte det som typ... Habbo Hotell? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Väntar spänt på Lost Planet: Extreme Condition - Colonies Edition Väntar spänt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Äger ut alla på Football Manager 2010. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Fick en ny kompis på Xbox Live som jag har pratat med ganska mycket, hon heter SESSAN. Trevligt trevligt. Här har flickvännen tvingat stackars mig att skaffa ett Gaia Online-account. Detta kan aldrig sluta väl. Är inte det som typ... Habbo Hotell? :o Inte fullt lika hemskt, men till viss del, ja. Klarade i övrigt sista kampanjen på Expert i L4D. Achievement unlocked. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 (redigerat) Ok... Jag och SESSAN skulle skicka bilder till varandra på oss själva. Jag har sett en bild på hon och hon har sett en på mig, sen skämtade jag och sa: "Ta kort på dina bröst och skicka bilden." Och hon gjorde det, dock var det riktigt nice. (Hon är 15 år.) Redigerat 17 Juni 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Sitter och förundras över den magnifika grafik som Killzone 2 erbjuder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 sitter och slås på prince of persia the two thrones,är på första bossen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Ok... Jag och SESSAN skulle skicka bilder till varandra på oss själva. Jag har sett en bild på hon och hon har sett en på mig, sen skämtade jag och sa: "Ta kort på dina bröst och skicka bilden." Och hon gjorde det, dock var det riktigt nice. (Hon är 15 år.) Myt, inget att skryta om grabben ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Ok... Jag och SESSAN skulle skicka bilder till varandra på oss själva. Jag har sett en bild på hon och hon har sett en på mig, sen skämtade jag och sa: "Ta kort på dina bröst och skicka bilden." Och hon gjorde det, dock var det riktigt nice. (Hon är 15 år.) Pic or it didnt happend! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.