360Xbox Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Har klarat alla Hunter uppdrag på Realistic nu på Splinter Cell Conviction. Tror jag ska börja med Last Stand på Realistic nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Funderar på hur jag ska fixa mina trummor, och kör Tomb Raider: Underworld.Tejp is tha shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Funderar på hur jag ska fixa mina trummor, och kör Tomb Raider: Underworld.Tejp is tha shit. Detta är tyvärr bortom tejp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Funderar på hur jag ska fixa mina trummor, och kör Tomb Raider: Underworld. Tejp is tha shit. Detta är tyvärr bortom tejp. Clas ohlsson's klister is tha shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Funderar på hur jag ska fixa mina trummor, och kör Tomb Raider: Underworld. Tejp is tha shit. Detta är tyvärr bortom tejp. Clas ohlsson's klister is tha shit. Nej. Här krävs träplattor och spik :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Funderar på hur jag ska fixa mina trummor, och kör Tomb Raider: Underworld. Tejp is tha shit. Detta är tyvärr bortom tejp. Clas ohlsson's klister is tha shit. Nej. Här krävs träplattor och spik :/ Byggmax träplattor is tha shit. Ska lira lite public som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Sitter nu hemma hos en bekant. Då blir det Red Dead och GTA IV :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Runkarn Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Har nu suttit snart i 3 timmar för att installera gta Episopdes from liberty city och det är snart klart . Hoppas nu på att det var värt att sitta här och vänta. Annars blir det ännu mer Splinter Cell conviction med Sam Fisher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 (redigerat) Kör igenom Rock Band Track Pack 2. Hade inte i förväg läst vilka låtar som var med, så jag fick totalt psykbryt när Simple Man ploppade upp på setlisten. <3 Redigerat 26 Juni 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Hör på irriterande bluetooth-mickar i MW2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Kan man inte mute'a? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Kan man inte mute'a? Jag hann inte göra det innan matchen började :( Jag gjorde det senare dock :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.