Gäst Dreamhacker Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 nötar cs :blush: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 (redigerat) Spelar om Deus Ex i väntan på DE: Human Revolution, denna gång som en levande tank beväpnat med tungt artilleri istället för supersmidig hacker. Väntan är fan olidlig och JC Denton är den coolaste protagonisten i spelhistorien. Word. C: Mitt-i-natten-edit: Klar med Alan Wake på Nightmare, klar även med alla Nightmare-manuskript och andra samlarprylar. Förutom en jävla kaffetermos. Det är även allt som saknas för att jag ska få det sista achievementet :/ Asså, storyn i detta spel. Det är som att man tar alla Stephen Kings böcker och rör ihop dem till en enda soppa. Lite The Dark Half här, lite Salem's Lot där, en viss del It, och en massa annat kul. Då får man Alan Wakes handling. Vilken, när man väl förstått alla lagom komplicerade samband och intriger, faktiskt är jävligt, jävligt bra. Redigerat 7 Juli 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Pangar runt i Red Dead Redemption Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Avinstallerat Modern Warfail 2 och har installerat WaW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Kom in i en jävla lvl 70 lobby på Mw2 igen. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Decompar saker i Kaduh Online för pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Har bara spelat Modern Warfare 2 hela veckan. Kanske det mest prisvärda köpet jag någonsin har gjort. Hittils har jag spelat det i över ett halvår och inte tröttnat än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Har bara spelat Modern Warfare 2 hela veckan. Kanske det mest prisvärda köpet jag någonsin har gjort. Hittils har jag spelat det i över ett halvår och inte tröttnat än! And I'm a fuckin stealth clown. Well, var tillbaks till PS2an och lirade lite Medal of Honor: European Assualt, minnen <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Vet inte vad jag ska göra här näst i Chrono Trigger :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 försöker få min venomhide att bli vuxen så jag kan rida på den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Testat lite olika klasser i City of heroes :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 (redigerat) Ajdlar i TF2 i väntan på engineer update. Redigerat 8 Juli 2010 av HUMPPA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.