eXtremE Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Äger med sniper på MW2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Spelar CS.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Längtar tills jag får mitt GH5 med trummor och allting :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Runt 18 grejer eller nåt kvar på listan, och 39 miljoner pengar i banken (grindar för 99-miljoners-achievementet). Snart så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Spelar Fantastic 4, sämsta FUCKING spelet som någonsin har gjorts, alla kategorier, alla konsoler. Sämsta jävla skiten som har skapats. Skit dålig AI - "kompisarna" kan inte ens följa efter en utan att fasta bakom något jävla bord Ibland enkelt, ibland skitsvårt - Banan jag är på är impossible, im-fucking-possible. Annars brukar det vara pissenkelt Dålig grafik, dåligt ljud, dåligt röstskådespeleri, dåliga checkpoints, dåliga bossar. SPELET SUGER Förutom det så spelar jag lite Happy Wheels på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Spelar Fantastic 4, sämsta FUCKING spelet som någonsin har gjorts, alla kategorier, alla konsoler. Sämsta jävla skiten som har skapats. Skit dålig AI - "kompisarna" kan inte ens följa efter en utan att fasta bakom något jävla bord Ibland enkelt, ibland skitsvårt - Banan jag är på är impossible, im-fucking-possible. Annars brukar det vara pissenkelt Dålig grafik, dåligt ljud, dåligt röstskådespeleri, dåliga checkpoints, dåliga bossar. SPELET SUGER Förutom det så spelar jag lite Happy Wheels på datorn. Vore det inte en ide att kolla upp recensioner etc. av spel du kanske ska köpa i förväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Miniuppdatering: 16 saker kvar på listan. Ca 57 miljoner pengar. MEN JAG BEHÖVER HP-BOOSTA SOM SATAN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Spelar Fantastic 4, sämsta FUCKING spelet som någonsin har gjorts, alla kategorier, alla konsoler. Sämsta jävla skiten som har skapats. Skit dålig AI - "kompisarna" kan inte ens följa efter en utan att fasta bakom något jävla bord Ibland enkelt, ibland skitsvårt - Banan jag är på är impossible, im-fucking-possible. Annars brukar det vara pissenkelt Dålig grafik, dåligt ljud, dåligt röstskådespeleri, dåliga checkpoints, dåliga bossar. SPELET SUGER Förutom det så spelar jag lite Happy Wheels på datorn. Vore det inte en ide att kolla upp recensioner etc. av spel du kanske ska köpa i förväg? Hitta det för 49kr på ICA så...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Spelar Fantastic 4, sämsta FUCKING spelet som någonsin har gjorts, alla kategorier, alla konsoler. Sämsta jävla skiten som har skapats. Skit dålig AI - "kompisarna" kan inte ens följa efter en utan att fasta bakom något jävla bord Ibland enkelt, ibland skitsvårt - Banan jag är på är impossible, im-fucking-possible. Annars brukar det vara pissenkelt Dålig grafik, dåligt ljud, dåligt röstskådespeleri, dåliga checkpoints, dåliga bossar. SPELET SUGER Förutom det så spelar jag lite Happy Wheels på datorn. Vore det inte en ide att kolla upp recensioner etc. av spel du kanske ska köpa i förväg? Hitta det för 49kr på ICA så...... Heh, bara det är ju lite av en varning. ;) Starcraft II nötas febrilt. Kan ju inte bli så mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Har bara 5 achievements kvar i campaign på Starcraft II nu, och jag har snart klarat ut det för tredje gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Spelar Baja: Edge of Controll. Det är ett racing spel som är så att om man ska vinna racet så gäller det: "Do not fuck up at all". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 Köpte Wolfenstein till Xbox 360 på ICA för 99kr. Riktigt kul spel, men nu ska jag köra Baja Edge of Control. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.