Johnossi Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 softar online på brawl, satsar på 9x4 VR i Mario Kart och väntar på min ipod touch så jag kan börja lira pokémon på den hahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 softar online på brawl, satsar på 9x4 VR i Mario Kart och väntar på min ipod touch så jag kan börja lira pokémon på den hahahpokemon på ipod? det vill jag också :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 SNIIIIIIIIIIIIIIIPER!JAG HÅLLER PÅ ATT KLARA SPELET!! :medieval: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Jag råkade sätta eld på mitt hus i Minecraft, så jag fick flytta. Efter ett tag så kom jag till ett bra ställe, och jag började platta till marken. Sen när jag höll på att gräva så hittade jag en grotta som jag gick in i. Där stod det en zombie som jag inte hade hört för att jag har en bug som gör att jag inte kan höra monster. Han dödade mig och sen rage-quittade jag.Måste man köpa spelet för att gräva och använda verktyg och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 softar online på brawl, satsar på 9x4 VR i Mario Kart och väntar på min ipod touch så jag kan börja lira pokémon på den hahahpokemon på ipod? det vill jag också :o Ah det finns, gratis appar : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Jag råkade sätta eld på mitt hus i Minecraft, så jag fick flytta. Efter ett tag så kom jag till ett bra ställe, och jag började platta till marken. Sen när jag höll på att gräva så hittade jag en grotta som jag gick in i. Där stod det en zombie som jag inte hade hört för att jag har en bug som gör att jag inte kan höra monster. Han dödade mig och sen rage-quittade jag.Måste man köpa spelet för att gräva och använda verktyg och sånt? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Packar upp .rar filer till Dead Rising 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 (redigerat) Lindar om innebandyklubban ;Pp;P;P,P,p;p,P;P;p,P,P,p;p,P;p Redigerat 27 September 2010 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 (redigerat) Hur i helvete gick det där till? D: Jag har fan sjuka skills ibland. Försöker även få guldstjärnor på Camera Eye, men det går sådär. Redigerat 27 September 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Köpte nyss Minecraft, byggde en awesome bunker och skulle påbörja ett awesome fort uppe på, men då vart jag dödad av en spindel. -.- Vafan är alla monster kvar under dagen för? : ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Köpte nyss Minecraft, byggde en awesome bunker och skulle påbörja ett awesome fort uppe på, men då vart jag dödad av en spindel. -.- Vafan är alla monster kvar under dagen för? : ( De dör så länge de är i solen. Skugga skyddas de av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Fast Creepers och spindlar kan vara i solen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.