Johnossi Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Lyssna på mig. För ditt eget bästa. Till dig PPP; Nej, jag har inte spelat det. Men utav det jag sett och utav det första intryck jag fått så anser jag att det är ett riktigt skitspel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Lyssna på mig. För ditt eget bästa. Till dig PPP; Nej, jag har inte spelat det. Men utav det jag sett och utav det första intryck jag fått så anser jag att det är ett riktigt skitspel! Ja, men, testa det då? Minecraft classic är gratis och går att spela i webbläsaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Lyssna på mig. För ditt eget bästa. Till dig PPP; Nej, jag har inte spelat det. Men utav det jag sett och utav det första intryck jag fått så anser jag att det är ett riktigt skitspel! Ja, men, testa det då? Minecraft classic är gratis och går att spela i webbläsaren Men är inte lika kul som survival och multiplayer survival! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Ja, men, testa det då? Minecraft classic är gratis och går att spela i webbläsaren Skulle kunna göra, men nej. Jag totalvägrar pröva det. Ursäkta alla MCfanboys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Spelar 72 Hour mode på Dead Rising 2, vad annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 (redigerat) Sitter och bygger upp GT hotel med vin Redigerat 29 September 2010 av timi3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Ja, men, testa det då? Minecraft classic är gratis och går att spela i webbläsaren Skulle kunna göra, men nej. Jag totalvägrar pröva det. Ursäkta alla MCfanboys. Då har du ingen rätt att klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Fick just 2 spel av en polare via steam :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Spelar Deathspank: Thongs of Virtue. Absolut lika bra som första spelet hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Spelar Dead Rising 2. Jag tror jag har blivit kär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 äger sönder på god of war 3. så jävla fint spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 körde sniper lobby med en finne på mw förut, riktigt kul. Tycker dock MW2 är roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.