GamesDean Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Såklart, jag gräver men hittar bara sand. Har precis byggt en furnace, ska göra lite glas nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Gör "fan trick" på Band Hero och ska få achievementen som är värd 490G. (!!!!!!) För jag är så jävla lat och vill ha achievements samtidigt. Gud vilken hora du har blivit på sistone. Väntar otåligt på att den stora patchen till Borderlands ska släppas. Vad är det för stor patch som ska släppas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Gör "fan trick" på Band Hero och ska få achievementen som är värd 490G. (!!!!!!) För jag är så jävla lat och vill ha achievements samtidigt. Gud vilken hora du har blivit på sistone. Väntar otåligt på att den stora patchen till Borderlands ska släppas. Vad är det för stor patch som ska släppas? Levelcapen höjs till 69, buggar fixas, alla områden och fiender scale'ar till ens egen level, och jag hörde något om en playthrough 3 också, men det kan jag inte verifiera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Har gjort en achievement på 490G på Band Hero nu. Försöker sjunga på Career, kan då inte säga att det går så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 (redigerat) Såklart, jag gräver men hittar bara sand. Har precis byggt en furnace, ska göra lite glas nu :) Du hittar oftast cobble stone 4block ner i marken, om det är sand där kanske 10block Ont Laddar ner patchen till WoW och spelar Transformice undertidens Redigerat 25 Oktober 2010 av Killingspree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Fick lite nostalgi effekter och drog fram mitt gamla Nintendo 64 och började lira Goldeneye! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Spelar LSD. Jag vet inte riktigt vad man ska säga om det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Gör "fan trick" på Band Hero och ska få achievementen som är värd 490G. (!!!!!!) För jag är så jävla lat och vill ha achievements samtidigt. Gud vilken hora du har blivit på sistone. Väntar otåligt på att den stora patchen till Borderlands ska släppas. Vad är det för stor patch som ska släppas? Levelcapen höjs till 69, buggar fixas, alla områden och fiender scale'ar till ens egen level, och jag hörde något om en playthrough 3 också, men det kan jag inte verifiera. Ohhh, undrade nämligen för jag och 3 till håller på att lira igenom det och alla dlc's Annars så lirar jag Fallout New Vegas för fulla muggar, hittade precis en motorsåg...resten kan ni nog gissa själva >: D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Har nästan varvat Half life 1 på svåraste, utan fusk för första gången i mitt liv :o Snart dags att börja med 2an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 (redigerat) Spelar LSD. Jag vet inte riktigt vad man ska säga om det här.Är det det där asnajsiga spelet med fotsteg som hörs jättetydligt? B) Redigerat 26 Oktober 2010 av Chagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Spelar Undead Nightmare till Red Dead Redemption. Troligen den bästa DLC'n jag har kört, och mest prisvärda. För 800MSP får man en 6 timmar lång singeplayer campaign, nya sidouppdrag, nya kläder, nya modes på multiplayer, nya vapen. Osv osv. Alla spel blir bättre med zombies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Spelar LSD. Jag vet inte riktigt vad man ska säga om det här.Är det det där asnajsiga spelet med fotsteg som hörs jättetydligt? B) Typ. Fast det är ju inte huvudgrejen i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.