eXtremE Skrivet 18 December 2010 Rapport Dela Skrivet 18 December 2010 Lirar CoD4 eftersom jag är bannad från steam. Varför blev du bannad?? Gissar på Vacbannad, i så fall fuskat. Om det är vanlig banning så vet jag inte. Inte VAC, vet inte varför jag e bannad då jag inte fuskat :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 December 2010 Rapport Dela Skrivet 18 December 2010 Klarade just ut Harry Potter: Half Blood Prince, och det var faktist, ett rätt bra spel. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Gör endgame-skit i Star Ocean, och kör GH:WoR. Det sistnämnda har en setlist som är ungefär 15 miljarder gånger bättre än jag väntat mig. Mycket trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Spelar sims! Och jag och min brorsa spelar Modern Warfare 2, men det är ganska läskigt, jag drömde en mardröm om det häromnatten. Fast det är fett kul, men lite läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Läskigt? LOL! Du borde spela Amnesia: The Dark Descent, det är inte läskigt alls... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Läskigt? LOL! Du borde spela Amnesia: The Dark Descent, det är inte läskigt alls... :rolleyes:Asså, det är inte läskigt att spela det, men drömmen är läskig. Och asså, att skjuta nån är inte läskigt, men om det kommer massa soldater, speciellt Juggernauts och mördar en, då e det lite läskigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Läskigt? LOL! Du borde spela Amnesia: The Dark Descent, det är inte läskigt alls... :rolleyes:Amnesia är överskattat som skräckspel. Kör Silent Hill, Penumbra, Eternal Darknessoch Fatal Frame/Project Zero om du vill ha RIKTIGT bra skräckspel. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Dubbelpost, men jag orkar inte bry mig. Crash Course. Doritos fucking Crash Course. Det här spelet är, helt utan någon som helst tvivel, ett av de svåraste och mest sadistiska spel jag spelat i hela mitt liv. Jag spelar Ninja Gaiden på Master Ninja, och jag är inte i närheten av guldmedaljer på de svåraste banorna i detta spel. Det är så vansinnigt, overkligt svårt, och bestraffar minsta lilla felsteg med ett slag i ansiktet och en jävla silvermedalj. Hur 360Xbox fått guldmedaljer på alla banor är bortom mitt vetande, men han ska fan ha credd för det. Färdig med mitt rage nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 (redigerat) Hur 360Xbox fått guldmedaljer på alla banor är bortom mitt vetande, men han ska fan ha credd för det. Färdig med mitt rage nu.Äh, det var ju enkelt. :D Försöker hitta alla 125 secret på Harry Potter: HPB. Har skrivit ut en guide, och det går rätt fort.Snart 1000G på det. Redigerat 19 December 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Hur 360Xbox fått guldmedaljer på alla banor är bortom mitt vetande, men han ska fan ha credd för det. Färdig med mitt rage nu.Äh, det var ju enkelt. :D Försöker hitta alla 125 secret på Harry Potter: HPB. Har skrivit ut en guide, och det går rätt fort.Snart 1000G på det. Det här är inte sånt man skämtar om D; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Spelade nyss Left 4 dead 2 jag köpt, sen ska jag köpa Counter Strike Source, antigen i måndag eller i tisdag. Eller Onsdag, freadg (Julafton) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Det här är inte sånt man skämtar om D;Då har man 200/200G på Crash Course och Harm's Way. :D Gick igenom listan på alla Harry Potter secrets men fick till slut bara 131/150 secrets, några secrets går inte ens att plocka upp. <_< Måste vara nån glitch eller nått.Men jag får väl nöjja mig med 940/1000G på det spelet då. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.