Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Har just köpt Trials HD för 400Msp (kostar egentligen 1200), och jag har också köpt TMNT: Turtles in Time för 160Msp (kostar egentligen 800).

Just nu spelar jag Trials HD och gör några achievements.

 

Lirar de gamla splatterhouse spelen på emulator för att tagga upp mig ännu mer för rmk som kommer imorgon 26/11 2010

Det är nice att man kan låsa upp Splatterhouse 1-3 till nya Splatterhouse. :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bygger massa saker med polarna på Minecraft, förslag på något man kan bygga?

STOOOR sandborg :) (Med hjälp av glas)

Pyramid

Kaktusfarm[b/]

Jag och ett par kompisar byggde en svinstor kaktus farm en gång xD fyllde typ en hel sjö.

 

Har börjat lira Assasins creed.

 

Har du någon skön server?

Langa IP, min jag spelade på försvann :/

 

ONT: cs<3

 

Har inte servern uppe nu, då ingen av oss pallar spela. Men hamachi adressen är Svens minecraft server, och passet är 123456. Kanske startar serven sen ingen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just nu är jag i California. Jag har studerat i ett halvår på ett college helt enkelt för att ha roligt. För att njuta av livet som ung och även för att ta del av vad California har att erbjuda.

 

http://img80.imageshack.us/img80/236/yablogg.jpg

 

Jag kommer hem till Sverige den 17:e December och har insett hur mycket jag saknat. Jag har inte spelat tv-spel på 5 månader och det är just den saknaden jag kommer beskriva i detta blogginlägg.

 

Dem senaste dagarna har jag satt mig in i spelvärlden igen för att få en överblick av vad som försiggår och vilka titlar jag har att hugga tänderna i när jag kommer hem till Sverige. Loading och en amerikansk spelhemsida vid namn www.giantbomb.com har hjälpt mig med detta. Giantbomb med sina ex Gamespot profiler som Jeff Gertsmann, Ryan Davis och Alex Navarro har definitivt fått mig att längta tillbaka till spelvärlden.

 

Ett spel som är släppt sen någon månad tillbaka är Crackdown 2. Spelet som jag sett mest fram emot detta året. Det har svidit lite grann att inte spela det direkt efter reales men samtidigt vet jag att jag har ett grymt spel att se fram emot! Timmarna jag spenderade med Crackdown räkans att dubblas till uppföljaren. Can't watt!

 

Hypen av Call Of Duty: Black Ops har jag ju naturligtvis inte missat. Spanade in några videos på spelet och jag kände riktigt hur mina händer ville forma sig som att dom höll i Xbox 360 kontrollen och bara mattade på R2-knappen! Story-modet är nog det jag ser fram emot mest att spela i Black Ops just för att jag älskade det i Modern Warfare 2, kanske aningen för kort dock!

 

Hmm vad har vi mer. En del vet ju att jag samlar på mig varje Pokémonspel som släpps vilket jag gjort i en del år. Inte för att jag är barnslig, snarare att det är och har varit intressant att följa ett så stort fenomen som Pokémon just står för från att ha varit barn till att blivit "young adult" som man säger i staterna. Den senaste realesen från Nintendos Pokémon är Pokémon Ranger: Guardian Signs till Nintendo DS vilket blir den tredje utgåvan i Rangers serien. Just den här serien som jag faktiskt gillar tar man sig an rollen som en Ranger och istället för att fånga Pokémon i Pokébollar gör man det med hjälp av en s.k stylus som fungerar på det vis att man ritar ringar på DS-skärmen runt den Pokémon man vill fånga med hjälp av pekpennan. Så ett mysigt litet äventyr på DS en kan aldrig vara fel.

 

Ett annat exempel på ett mysigt DS äventyrsspel skulle även kunna vara Golden Sun: Dark Dawn som jag såg några videos på samt en snabbtitt här nere!

 

http://www.giantbomb.com/quick-look-golden...k-dawn/17-3534/

 

http://i611.photobucket.com/albums/tt200/smogon_tiers_album/Borderline/Raikou.png

 

Okej vad har vi mer värt att spana in? Just det Goldeneye 007, Nintendo 64 klassikern som nu gjorts om. Ska jag vara helt ärlig hade jag hellre sett att detta spelet kom till Xbox 360. Men eftersom det är Nintendos guldklimp bevarar dom den till sig själva naturligtvis. Vilket inte är någon skam, det ska bli kul att se vad dom lyckats få fram. Har väll sett några recensioner av spelet med en hel del blandade åsikter, dags att bilda mig en egen uppfattning genom ett köp!

 

Fortsätter på Wii spåret. Donkey Kong Country Returns är väll en intressant titel i mångas ögon. Om man spelat tidgare country spel i seren. Vilket jag faktiskt inte har förvånansvärt! Därför helt spontant kände jag att detta kunde vara intressant. Vet att spelet fick 4/5 av Giantbomb. Dock inget spel som är placerat på prioriteringslistan.

 

Ett spel som jag ensamt stötte på av en slump var Tron: Evolution. Jag är ganska anti licensspel men det här är faktiskt ett spel värt att spana in! Grafikestetiken får mig varm!

 

http://www.giantbomb.com/quick-look-ex-tro...lution/17-3480/

 

Nej detta börjar likna en lång rant. Fortsätter denna blogg väldigt snart med mer spel som intresserat mig på senaste och är även tillbaka till tv-spelandet snart igen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan ju passa på att välkomna dig tillbaka The Moose. Trevligt att det fortfarande finns ett par stammisar kvar här på fuska.

Gratz till dig menlol, det är najs när företag tar sin tid för att hjälpa en kunder.

 

OnT:

Levlar i Rune Factory 3 till ds, tar mig vidare i super mario rpg på wii och försöker få 100% på Assasins creed 2 till pc.

Redigerat av Trinity
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gratz till dig menlol, det är najs när företag tar sin tid för att hjälpa en kund.

Indeed, skickade på torsdag, dom ville ha infon om vart man bodde dagen efter, sen blev det helg.

Redan 00:14 var dom i farten och hade fixat de tydligen (fick mailet då)! :D

Säger ba det, extremt bra support.

1337/1337 poäng får dom ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...