Apakalsong Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Demon's Souls, underbart spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Spelar Gta 3 på min wildfire, genom GameBoid då. Kanske ska ta och leta fram gameboyt och börja lira på riktigt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Då har man klarat ut Hot Pursuit, guld på allt. 725G. Ska försöka på 1000G senare nån gång. Jag funderar om jag ska köpa Pac-Man CE eller vad det heter på XBLA. Tyckte det var rätt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Tagen igår, skitsamma.... Jag fuskar med trainer men vafan skitsamma, blir ju bara extra kul att kunna massmörda utan att dö stup i kvarten :/ Så det enda som inte stämmer är min level som jag har fuskat till mig... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Spelar professor Layton and the Lost Future där jag löser mysiga pussel och spelar igenom den spännande handlingen! Men jag sparar det lite just nu, men jag ska spela mer imorgon för det är så himla spännande :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Spelar Gta 3 på min wildfire, genom GameBoid då. Kanske ska ta och leta fram gameboyt och börja lira på riktigt :)Ruggigt kul med GameBoid till Wildfire. :D Sonic ftw! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 (redigerat) Försöker klara andra banan på Demon's Souls, satan vad svårt det är. Tagen igår, skitsamma....Jag fuskar med trainer men vafan skitsamma, blir ju bara extra kul att kunna massmörda utan att dö stup i kvarten :/Så det enda som inte stämmer är min level som jag har fuskat till mig... :PHar du fuskat dig till level 3? :huh: Redigerat 6 Januari 2011 av Infinite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Försöker klara andra banan på Demon's Souls, satan vad svårt det är.Har du fuskat dig till level 3? :huh:Tryck till F5 i denna trainer och vips... :D Råkat komma åt den när jag skulle trycka F6 för att gå snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 MW2 - första Prestige avklarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Tränar WireMod i Garrys Mod, lyckats göra en as schysst hiss och lite auto-turrets etc. Sen har jag lirat en massa GTA, moddat sönder spelet ett antal ggr etc. Och som ett fan av Prison Break så kanske jag ska testa Prison Break: The Conspiracy. Ser inte så kul ut men! Nån som testat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Tränar WireMod i Garrys Mod, lyckats göra en as schysst hiss och lite auto-turrets etc.Lär mig! :D OnTopic:Gråter nästan för det går helt år helvete i garrys mod, och datorn krånglar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 (redigerat) Är NFS Hot Pursuit bra? Beställde det för nån minut sen. Jag gillar det extremt mycket, nya bilar och flera saker att använda som både polis och race. Fast saknar också att man ska kunna åka runt i en stad och välja vilka lopp man vill köra, det finns i någon tidigare NFS, vet dock inte vilken.Menar du "NFS: Underground 2", "Carbon" och "Most Wanted"? Ontopic: Satte mig vid datorn efter ett träningspass vid PlayStation Move, det är ju spelrelaterat :P Köpte det igår, och jag har inte förlorat en enda "match" eller vad man ska säga. Ganska stålt B) Redigerat 7 Januari 2011 av Majvor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.