Fruktnystan Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Har upptäckt att jag faktiskt har ganska många förstaplatser på leaderboardsen :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Har upptäckt att jag faktiskt har ganska många förstaplatser på leaderboardsen :SFan, du måste vara bra på att sjunga. OnT: Har köpt Pac-Man Championship Edition DX, så jävla nice. Men achievementserna var löjligt enkla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Hurr durr, typ 2.5k över andraplatsplaceringen :P Så ja, det går bra nu. Tror att det är perfekt overdrive path på den poängen också, så då borde min förstaplats vara ohotad i framtiden C: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 (redigerat) OH. MY. SWEET. FUCKING. BABY. JESUS. Det här är fan det största jag åstadkommit på trummor i RB. Redigerat 9 Januari 2011 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelbroderna Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Själv nördar jag på i Reccetear: An Item Shops Tale . Capitalism Ho! Kommers för profit! Köp högt, sälj lågt! Reccetear är ett indiespel som går ut på att köpa/sälja. Simpelt upplägg, men riktigt roligt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 (redigerat) @Fruktnystan, Fräsigt B) OnT: NFS World, går segt utan boost... Redigerat 9 Januari 2011 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Jag har fastnat på ett pussel i Professor Lyton and the Lost future. Sjukt störande, å jag fattar ingenting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Spelar en jävla massa sniper lobbies på mw2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Avslutade precis en polisjakt i NFS World, Rammade runt 40 poliser, tjänade lagom med pengar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Kolla på hela. Jooo, nu gör du det säger jag! För det är jag som spelar. I mörkret ;) Sammanfattning: Så ja. Det här är nästan bättre än mina guldstjärnor på Won't Get Fooled Again. Vet inte vad jag ska säga, är helt paff. I extas, liksom. Så jäääääääääävla najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Jag har fastnat på ett pussel i Professor Lyton and the Lost future. Sjukt störande, å jag fattar ingenting...Jag har äntligen löst det! Jag går nu vidare i spelet, och gud så spännande, men jag glömde den poå landet, så jag får inte spela förens i helgen (but I can´t WaiT!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Jag har nu köpt just cause 2,sjukt kul spel!För tillfället springer jag runt i panau och förstör städer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.