GamesDean Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 (redigerat) Minecraft, hittade ett svart får på KawaiiNekos server :o Redigerat 13 Januari 2011 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 (redigerat) Väntar på hey0 eller bukkit. hey0 mod är nerlagt, dock så står det i inlägget att dom skulle uppdatera tills bukkit var släppt, dock har inte detta hänt ännu. Så jag vet inte vilken som kommer uppdateras... I varje fall, alla som spelar på min server, stänger den tills hey0 eller bukkit har släppts, minecraft är inte roligt utan scripts. Tråden: hMod b133 - Minecraft Forums Redigerat 13 Januari 2011 av KawaiiNeko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Tar över städer i Just Cause 2, fick precis Freeroamer 2 Trophyn, få 100% på 100 ställen i spelet. det var ett helvette men det var det värt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Fortsätter spela layton men jag följer inte riktigt storyn, utan löser mest pussel och spelar minispel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tegelsten Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Spelar igenom Heavy Rain på Expert på Left 4 Dead 2, det är så jävla svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Oh fuck yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Minecraft, hittade ett svart får på KawaiiNekos server :oDet var jag, och snälla säg inget för då bannar han min IP igen :( Lirar CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Spelar igenom Heavy Hard Rain på Expert på Left 4 Dead 2, det är så jävla svårt.Fix'd OnT: Spelade igenom Kung Fu Panda på svåraste 100%, rätt så kul spel. 850G på det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 FC:ade äntligen dont fear the reaper på expert :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Försöker hitta alla jävla relics i metroid prime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DvN Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Försöker spela cod4, men varje match jag kommer in i är en no-reload lobby, Har stängt av PS3:n 3 gånger för att jag har kommit in i 3 i rad... >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 FC:ade äntligen dont fear the reaper på expert :3Instrument? Den är ju aslätt på allt utom trummor,där jag bara kan få 98/99% (med guldstjärnor dårå). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.