Suicidans Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Köpte nyss Age Of Empires: Complete Collection på Steam, 50% rea. Nostalgi för det var så länge sedan jag spelade det. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Samlar alla Daedric Artifacts som går att missa på Skyrim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 (redigerat) Klarade just av Borderlands med 15 timmars spelat, 3 irl dagar. Allt för kort :( Redigerat 6 Januari 2012 av Dunderdasenn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Spelar TF2 utan mus B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Flyger runt i BF3. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Grejjar med mitt minecraft då jag tröttnat på hur spelet fungerar utan mods etc, W + M1:ar i TF2 och spelar lite L4D2 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Grejjar med mitt minecraft då jag tröttnat på hur spelet fungerar utan mods etc, W + M1:ar i TF2 och spelar lite L4D2 :)Technic Pack för Minecraft är att rekommendera om du vill uppleva spelet på nytt. Beror visserligen lite på om du gillar maskiner och "tier crafting". Själv spelar jag Minecraft på en server med ett gäng från bl.a. Fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Technic Pack för Minecraft är att rekommendera om du vill uppleva spelet på nytt. Beror visserligen lite på om du gillar maskiner och "tier crafting". Själv spelar jag Minecraft på en server med ett gäng från bl.a. Fuska.Technic Pack verkar inte vara något för mig, och server har jag en egen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Har hittat både Luigi hatten och Mario hatten. B) OnT: Levlar upp sneak i Skyrim. Levlar även one-handed och light-armor.Orättvist! :(Kommer ihåg att en tjej i min klass när jag gick i trean hade hittat luigihatten men hon hade sålt den :(Och i fyran så var det en annan tjej i min klass som hade hittat den men hon ville inte köra bark mode med mig :o :(onT: Missbrukar speechcraft-spelet i Oblivion, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Spelar normal random games i LoL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Spelar Runescape! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Körde nyss med cockpitview i TDU2 och försökte simulera övningskörning så mycket som möjligt. (Analysera motorljud mest) Dock högt orealistiskt då jag kör med Xbox 360 kontroll och en Audi R8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.