Dave37 Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Umgås med höns i Minecraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Körde några Team Deathmatch matcher i Gears 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 10 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2012 Kör lite 1v1 i starcraft 2 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 RS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Körde nyss med cockpitview i TDU2 och försökte simulera övningskörning så mycket som möjligt. (Analysera motorljud mest) Dock högt orealistiskt då jag kör med Xbox 360 kontroll och en Audi R8.Jag funderar på att skaffa en G27a och övningsköra med, men eftersom jag inte spelar så mycket så vet jag inte om det är värt pengarna OnTopic: gör en backup-farm i Minecraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Lirar med scout på Team fortress 2. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Kör LoL med en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 (redigerat) Jag funderar på att skaffa en G27a och övningsköra med, men eftersom jag inte spelar så mycket så vet jag inte om det är värt pengarna OnTopic: gör en backup-farm i MinecraftDet är inte värt ~2700:- iaf. Speciellt inte om din familj redan har bil, har tänkt samma tanke nämligen. Sedan är det svårt med bilar i spelet som är tillräckligt jämförbara med verkligheten. De enda jag tycker funkar någorlunda med hastighet o.s.v. är Golfen och S3:an. [EDIT] Möjligtvis Land Rovern också. Redigerat 15 Januari 2012 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Har utforskat några grottor på Skyrim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 16 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2012 Försöker fånga legendariska pokémon i Pokmeon Mystery Dungeon Explorers of Sky Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2012 Testar lite Tactics Ogre på PSPn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2012 Gjorde precis en upptäckt i Minecraft. Hur frustrerande det är att ha en farm med djur precis där man jobbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.