guldlink Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Jag klarade ut zelda twilight princess walktrought på wii det var kul. Det kommer ett nytt zelda spel till wii 2010. Detska jag klara ut med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Guitar Hero: World Tour på Hard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Klarade ut MW2 igår kväll. Efter att jag installerat spelet satt jag och spela från början till slut på ungefär 3 timmar. Riktigt najs spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Advance wars: Dual strike. Så jävla grymt är det. Klarade av Campaign för 3dje gången. Visst det finns hard campaign också, Men det är omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Mario Kart Wii's 50cc cuper B) Ska bara klara alla 100cc, 150cc och sen PG'a time trials ;_; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 (redigerat) GH Metallica på Expert, trummor. ;D Klarade alla Expert+ -låtar jag spelade också :) Redigerat 27 December 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Metroid Prime 2, svårare än första gången Spännande! Jag är kvar på ettan. Nice, tänkte köpa ett Wii för corruption sen när jag får råd om du spelar metroid prime 1, kan man få lite tips på hur man ska slå bossen i phendrana drifts :rolleyes:(om du kommit så långt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Metroid Prime 2, svårare än första gången Spännande! Jag är kvar på ettan. Nice, tänkte köpa ett Wii för corruption sen när jag får råd om du spelar metroid prime 1, kan man få lite tips på hur man ska slå bossen i phendrana drifts :rolleyes:(om du kommit så långt) Vilken av dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 (redigerat) Metroid Prime 2, svårare än första gången Spännande! Jag är kvar på ettan. Nice, tänkte köpa ett Wii för corruption sen när jag får råd om du spelar metroid prime 1, kan man få lite tips på hur man ska slå bossen i phendrana drifts :rolleyes: (om du kommit så långt) Vilken av dom? vet inte riktigt vad han heter nu, skjuta honom går bra men det är när han blir till en boll och man ska rulla undan det börjar gå litte snett edit: thardus tror jag han hetter, sökte på google, orkade inte slå på gamecuben vid den här tiden Redigerat 27 December 2009 av evokia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 (redigerat) Metroid Prime 2, svårare än första gången Spännande! Jag är kvar på ettan. Nice, tänkte köpa ett Wii för corruption sen när jag får råd om du spelar metroid prime 1, kan man få lite tips på hur man ska slå bossen i phendrana drifts :rolleyes: (om du kommit så långt) Vilken av dom? vet inte riktigt vad han heter nu, skjuta honom går bra men det är när han blir till en boll och man ska rulla undan det börjar gå litte snett Eller jaha du menar isjätten <_> observe Redigerat 27 December 2009 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Battlefield Bad Company. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Pure. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.