Gäst Justfiwi Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 (redigerat) Hejsan! Alltså, jag vet att min dator är sämst och gammal. Men nu är det så att jag bara spelar Counter-Strike: Source på den så jag behöver inget bättre. Nu till problemet: Min dator laggar ibland när jag kör CS:S, men inte hela tiden utan det kommer kanske 5 sekunder varje eller varannan minut då det damp laggar och sen så är allt helt perfekt igen. Jag har testat att köra på högsta samt lägsta inställningar på spelet, samma sak oavsett. Omformaterade precis datorn, 1 timme sedan, och det fungerade heller inte. Vad kan det vara? Den här stationära jag kör på just nu är en: Pentium 4 3,4Ghz 1,5 GB Ram Nvidia Geforce 5500FX 256 mb 250 W Nätagg Vad kan det vara? Förresten, inga kommentarer om den här sugiga datorn. Edit: Jag damsög datorn och nu är det fixat. Antagligen överhettning. Tack alla! Redigerat 5 Januari 2009 av Justfiwi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Har i princip EXAKT samma problem, om jag kör ett spel eller tittar på en video så laggar bilden till en kort stund var 5:e sekund. Stör mig rejält, skulle gärna vilja få svar på vad det här beror på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Prova att kolla i aktivitetshanteraren samtidigt som det laggar om något program kräver mkt resurser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Uppdatera drivrutinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Uppdatera drivrutinerna.TIll vad? Jag har uppgraderat drivrutinerna till mitt grafikkort. Men vad kan ligga i aktivitetshanteraren? För jag omformaterade så det borde inte direkt vara ett virus elelr nåt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag skulle föreslå att du omprogramerar hela datorn. Då tar du ju endå bort virus och dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag skulle föreslå att du omprogramerar hela datorn. Då tar du ju endå bort virus och dylikt.Jag har ju precis omformaterat skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag skulle föreslå att du omprogramerar hela datorn. Då tar du ju endå bort virus och dylikt. Snälla läs hela tråden innan du skriver. Har det alltid varit så här? Ditt grafikkort är inte någon höjdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 (redigerat) Uppdatera drivrutinerna.Men vad kan ligga i aktivitetshanteraren? För jag omformaterade så det borde inte direkt vara ett virus elelr nåt iaf Inte vet jag, därför bör du kolla. :) Jag hade iTunes som låg och störde förut. Redigerat 4 Januari 2009 av Fality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 din dator pallar väl inte cs:s helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 hur gammal är din dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag skulle föreslå att du omprogramerar hela datorn. Då tar du ju endå bort virus och dylikt. Snälla läs hela tråden innan du skriver. Har det alltid varit så här? Ditt grafikkort är inte någon höjdare. Nej då, det vet jag. Och jag funderar på att skaffa en ny stationär, men jag köpte precis en laptop.Nej det har inte alltid varit såhär. Jag brukar lugnt kunna köra CS:S på högsta, utan lagg förutom på dåliga servrar osv. Men det är bara nu på sistone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.