Apex Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag har GTA IV på Xbox 360 och min kompis har det på dator. Kan vi ändå spela mot/med varandra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag har GTA IV på Xbox 360 och min kompis har det på dator. Kan vi ändå spela mot/med varandra?Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 4 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 (redigerat) http://www.microsoft.com/sverige/pr/articl...07/0703141.mspx Den länken hittade jag nyss och där fattar jag det som att det går...behöver någon som testat som kan bekräfta om det går eller inte. Redigerat 4 Januari 2009 av Parkour Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Vet inte. Men ta och adda din polares GamerTag, sen kan han invita dig till spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adriano Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 http://www.microsoft.com/sverige/pr/articl...07/0703141.mspx Den länken hittade jag nyss och där fattar jag det som att det går...behöver någon som testat som kan bekräfta om det går eller inte. hahahaha jag tror jag dör av skratt Läs det igen så ser du vad jag menar xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 http://www.microsoft.com/sverige/pr/articl...07/0703141.mspx Den länken hittade jag nyss och där fattar jag det som att det går...behöver någon som testat som kan bekräfta om det går eller inte. hahahaha jag tror jag dör av skratt Läs det igen så ser du vad jag menar xD En skruv lös? Tycker själv att det ser ut som det går: "Live, det första och mest omfattande underhållningsnätverket, förenar spelare på Xbox 360 och utvalda Games for Windows-titlar och gör det enkelt att finna andra spelare, spel och underhållning oavsett plattform. Live kopplar samman miljontals medlemmar i 25 olika länder och ger enkel tillgång till hundratals olika multiplayer-spel." Taget från sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 (redigerat) Det står på deras sida och överskriften säger att det går: Microsoft förenar Xbox- och PC-spelare med Games for Windows – Live men det verkar som att dom ska försöka suga pengar ur folk som vill spela över flera plattformar. Silver-medlemskap medför inga extrakostnader. Guld-medlemskap ger tillgång till nätverkstjänsten för 599 SEK per år. Nuvarande Xbox Live Guld-medlemmar får automatiskt tillgång till Guld-funktionalitet på Games for Windows – Live-titlar. Silver-medlemskap · En och samma gamertag · En och samma spelarprofil · En och samma gamerscore · Single-player-meritlista · Privatchat med text och röst · En och samma friendslist · Multiplayer PC till PC Guld-medlemskap · Samliga funktioner som ingår i Silver · Multiplayer-matchning · TrueSkill-matchning · Meritlista för multiplayer-läge · Spel över plattformarna Redigerat 14 Januari 2009 av ELF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg