prophet Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 http://crashmania.net/images/characters/chtropy.jpg Dr. N.Tropy från Crash Bandicoot 3 Warped. riktigt svår första gången (men till slut klarade jag honom). Han är ju enklast av dem alla... Nästan iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Först skulle jag väll säga att en boss som bara e gjord för att tjäna pengar (arcade spel -.-') som är "The Emperor". Tar minst 30kr att döda honom -.-'' Sen om ni innan hade problem med Nemesis i RE:The umbrella chronicles så har ni inte mött T.A.L.O.S. >.<' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 8-bitars is da shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 Först skulle jag väll säga att en boss som bara e gjord för att tjäna pengar (arcade spel -.-') som är "The Emperor". Tar minst 30kr att döda honom -.-'' Sen om ni innan hade problem med Nemesis i RE:The umbrella chronicles så har ni inte mött T.A.L.O.S. >.<' Har mött honom, letade faktiskt efter bild men hitta ej. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Först skulle jag väll säga att en boss som bara e gjord för att tjäna pengar (arcade spel -.-') som är "The Emperor". Tar minst 30kr att döda honom -.-'' Sen om ni innan hade problem med Nemesis i RE:The umbrella chronicles så har ni inte mött T.A.L.O.S. >.<' The Emperor är från House of the Dead, va? Vad duktig jag är. n_n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Först skulle jag väll säga att en boss som bara e gjord för att tjäna pengar (arcade spel -.-') som är "The Emperor". Tar minst 30kr att döda honom -.-'' Sen om ni innan hade problem med Nemesis i RE:The umbrella chronicles så har ni inte mött T.A.L.O.S. >.<' The Emperor är från House of the Dead, va? Vad duktig jag är. n_n House of the Dead 2, men du e ändå duktig ^ ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 hur kan man gå fel med goda gammal ganon. även om han var en besvikelse i tp jag menar hur kan man jämföra den ovan med denna. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 (redigerat) Bowser Redigerat 21 Mars 2009 av Jeppe9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Demon King: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Demon King:Fire Emblem! ^^ Fast han är ju aplätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Demon King:Fire Emblem! ^^ Fast han är ju aplätt. Glöm inte att man kan fortfarande gilla bossen även fast den är lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Det här är nog min favorit boss http://www.americanmusical.com/ProductImages/Large/p13763.jpg annars http://zyetendo.com/ssbb/images/petey-boss.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.