The Moose Skrivet 23 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Det här är nog min favorit boss annars http://zyetendo.com/ssbb/images/petey-boss.jpg Den är grym. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 http://fc46.deviantart.com/fs30/f/2008/180...el_grimlock.jpg Lou gh3 =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Ormen i Deadly Creatures är en typisk boss. http://blogs.dailyrecord.co.uk/gaming/Deadly_Creatures_rattlesnakedesertbossbattle.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 *Gulp* Det är verkligen en typisk boss :D Kommer själv med en boss snart, har inte tagit någon screenshot än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 *Gulp* Det är verkligen en typisk boss :D Kommer själv med en boss snart, har inte tagit någon screenshot än! Vilken boss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Det finns ingen bättre boss en dr. Eggman!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 *Gulp* Det är verkligen en typisk boss :D Kommer själv med en boss snart, har inte tagit någon screenshot än! Vilken boss? Bossarna i Ulduar, men vi har inte kört det än! Men på söndag! Då ska jag ta screenshots och visa er :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Det finns ingen bättre boss en dr. Eggman!!! Klassiker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 (redigerat) Ganon (the legend of zelda) Vad vore ett Zelda spel utan Ganon? :D minish cap? =P OT: yiazmat =D han e en av mina favvo bossar xD (50 miljoner hp visserligen men han e kul ändå =D... och söt <3) Redigerat 27 April 2009 av Pelleelle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Ganon (the legend of zelda) Vad vore ett Zelda spel utan Ganon? :D minish cap? =P OT: yiazmat =D han e en av mina favvo bossar xD (50 miljoner hp visserligen men han e kul ändå =D... och söt <3) Yiazzy <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 min favorit boss/värsta boss är ansem i kingdom hearts Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 min favorit boss/värsta boss är ansem i kingdom hearts visst ansem e kul men han e för enkel =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.