hans Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Hej :D snabbt! :o Hur öppnar man demon dörren i Brightwood? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Hur var det nu igen? Först ska man ha med sig ost, sedan ska man ha någon mutton chops (frisyr), och sist några särsklida kläder (farmers hat, corset och sån där horklänning man kan köpa i Bloodstone). Han säger ju vad man ska ha, vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Har jag missat något? Har inte funnit en endaste demon door i Fable 2. Visste inte ens att de fanns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Har jag missat något? Har inte funnit en endaste demon door i Fable 2. Visste inte ens att de fanns... Allvarligt? Det finns typ åtta stycken. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 tror att han ville ha olika saker varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 tror att han ville ha olika saker varje gång.Japp, det är rätt tror jag :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hans Skrivet 11 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 (redigerat) :D ok :D På mitt spel säger han inte vad man ska ha! :angry: vart hittar man frissan :huh: Redigerat 11 Januari 2009 av hans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 hos en frisör? finns inte så många att välja mellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hans Skrivet 11 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 vart är den frisören? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 det finns bara 2... men om du nu inte har hittat dom så... 1 finns i bowerstone och 1 finns i bloodstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.