Gäst hejhejhej Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) gör en video som inte bara har ljud nästa gång :) Redigerat 6 Januari 2009 av hejhejhej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyer Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Var laddar man den så att man kan sätta på youtube? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Var laddar man den så att man kan sätta på youtube? Du får först spela in själva filmen. Sedan öppna den i Windows Movie Maker och så får du trixa där istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Var är ens meningen med denna filmen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 (redigerat) Var laddar man den så att man kan sätta på youtube? Du får först spela in själva filmen. Sedan öppna den i Windows Movie Maker och så får du trixa där istället. Du klarade inte Movie Maker steget, jag fick ju hjälpa dig :rolleyes: Men rippa filmen också nästa gång. Redigerat 7 Januari 2009 av Payback Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Var laddar man den så att man kan sätta på youtube? Du får först spela in själva filmen. Sedan öppna den i Windows Movie Maker och så får du trixa där istället. Du klarade inte Movie Maker steget, jag fick ju hjälpa dig :rolleyes: Men rippa filmen också nästa gång. Japp, det fick du. ;) Men jag måste dra ut kunskaper som jag lärt mig ifrån dig. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Lägg in alla DINA filmer på samma forum snälla.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Var laddar man den så att man kan sätta på youtube? Du får först spela in själva filmen. Sedan öppna den i Windows Movie Maker och så får du trixa där istället. Du klarade inte Movie Maker steget, jag fick ju hjälpa dig :rolleyes: Men rippa filmen också nästa gång. Japp, det fick du. ;) Men jag måste dra ut kunskaper som jag lärt mig ifrån dig. :) Du kan väl iaf försöka att göra något lite orginellt, t.ex Widescreen Rick Roll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Var laddar man den så att man kan sätta på youtube? Du får först spela in själva filmen. Sedan öppna den i Windows Movie Maker och så får du trixa där istället. Du klarade inte Movie Maker steget, jag fick ju hjälpa dig :rolleyes: Men rippa filmen också nästa gång. Japp, det fick du. ;) Men jag måste dra ut kunskaper som jag lärt mig ifrån dig. :) Du kan väl iaf försöka att göra något lite orginellt, t.ex Widescreen Rick Roll. Som jag sa, jag skall lägga upp fler videos när jag får tid över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Var laddar man den så att man kan sätta på youtube? Du får först spela in själva filmen. Sedan öppna den i Windows Movie Maker och så får du trixa där istället. Du klarade inte Movie Maker steget, jag fick ju hjälpa dig :rolleyes: Men rippa filmen också nästa gång. Japp, det fick du. ;) Men jag måste dra ut kunskaper som jag lärt mig ifrån dig. :) Du kan väl iaf försöka att göra något lite orginellt, t.ex Widescreen Rick Roll. Som jag sa, jag skall lägga upp fler videos när jag får tid över. Inte mera såna där "skitfilmer"Försök iaf att lägga upp nått bra. Och då menar jag något som inte är en dåligt inspelad version av nått redan gammalt skämt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Mina Rick-Roll'D videos blev alls inte bra som jag verkligen trodde att dem skulle vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 wackogm (1 vecka sedan) fuck off ----- :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg