Megaman67 Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Skrivet 14 Januari 2009 HAHA. ''rätt åt dig. jag är 170 år''. Hur ska man orka springa när man är så gammal. HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Citera
marz231 Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Skrivet 14 Januari 2009 Vart är humorn på väg i världen egentligen? Värdelöst.Håller med. Citera
Trips Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Skrivet 17 Januari 2009 Vart är humorn på väg i världen egentligen? Värdelöst.Håller med. Vissa tycker att saker är roliga ifall det är helt idiotiskt och meningslöst, jag till exempel. ;) Citera
Arako Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Skrivet 17 Januari 2009 gamla, tyckte dessa var kul förr iaf. Citera
Gäst Mindtwistah Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Skrivet 17 Januari 2009 Gammal som faen.. ..men ändå rolig :V Citera
Nomatic Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Skrivet 18 Januari 2009 Vart är humorn på väg i världen egentligen? Värdelöst. Håller med. Vissa tycker att saker är roliga ifall det är helt idiotiskt och meningslöst, jag till exempel. ;) Då vet man ju hur personen i fråga är i livet också(?) : | OnT: är det bara jag som tycker att rösterna är något så jobbiga så man vet inte vad? Citera
Trips Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Skrivet 18 Januari 2009 Vart är humorn på väg i världen egentligen? Värdelöst. Håller med. Vissa tycker att saker är roliga ifall det är helt idiotiskt och meningslöst, jag till exempel. ;) Då vet man ju hur personen i fråga är i livet också(?) : | Meh. :(OnT: är det bara jag som tycker att rösterna är något så jobbiga så man vet inte vad?Tycker bara att rösterna gör allting roligare. :P Citera
Gäst hejhejhej Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Skrivet 18 Januari 2009 jo det e visst roligt, fast bara första gången :P Citera
Gäst Payback Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Skrivet 20 Januari 2009 Meningen är ju att man ska skratta för att det är så lamt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.