Megaman67 Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 HAHA. ''rätt åt dig. jag är 170 år''. Hur ska man orka springa när man är så gammal. HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Vart är humorn på väg i världen egentligen? Värdelöst.Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Vart är humorn på väg i världen egentligen? Värdelöst.Håller med. Vissa tycker att saker är roliga ifall det är helt idiotiskt och meningslöst, jag till exempel. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 gamla, tyckte dessa var kul förr iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Gammal som faen.. ..men ändå rolig :V Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Vart är humorn på väg i världen egentligen? Värdelöst. Håller med. Vissa tycker att saker är roliga ifall det är helt idiotiskt och meningslöst, jag till exempel. ;) Då vet man ju hur personen i fråga är i livet också(?) : | OnT: är det bara jag som tycker att rösterna är något så jobbiga så man vet inte vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Vart är humorn på väg i världen egentligen? Värdelöst. Håller med. Vissa tycker att saker är roliga ifall det är helt idiotiskt och meningslöst, jag till exempel. ;) Då vet man ju hur personen i fråga är i livet också(?) : | Meh. :(OnT: är det bara jag som tycker att rösterna är något så jobbiga så man vet inte vad?Tycker bara att rösterna gör allting roligare. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 jo det e visst roligt, fast bara första gången :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Meningen är ju att man ska skratta för att det är så lamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
secretsonic Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Haha fett kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 "ching chong kinesben" HAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Wtf?!? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.