D48 Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 har ngn sett den här sidan: http://www.revolve-it.se är det ngn som har handlat där ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 jag har aldrig sett den sidan förut. om ja skulle handla online så hade jag köpt på www.komplett.se eller www.indomo.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Eller Inet.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Det är inte värt att satsa på billiga sidor, om något krånglar så är det inte säkert man får support, komplett är bra men jag köpte min senaste dator på inet eftersom det ligger nära mig och det har fått bra kritik av alla jag känner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Det var väl inte särskilt billigt på den sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Det var väl inte särskilt billigt på den sidan?Det är inte värt att satsa på okända sidor då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.