Raptomex Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Jag tyckte att detta var lite roligt så jag postar den. :) Rolig om man förstår engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 hahaha f*n va fult xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Everyone gets a car, why cant I get one just because I am dead??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Denna är så solklar. Jag tror detta är en film från hela början, men de har bara klippt hela filmen, till en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Please daddy, please. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 ahahah, f*n vad nice! Inte oftar jag tycker något är roligt i den här spam-delen av forumet, men den här filmen var ju klockren xD Side Note: Hatar "Super Sweet 16" och andra fjortis-orienterade program på MTV, så den här parodin på skiten måste vara första gången jag gillar något med "Super sweet" i namnet :F Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.