Garone Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Skrivet 6 Januari 2009 Hade nyss lämnat in datorn för reparation eftersom den hade börjat gå hemskt segt i några spel. ( inte alla, utom bara några som funkade perfa förut. ) Men reparationen fixade ingenting, de går fortfarande lika segt. :/ Spelen är: Condemned: Criminal Origins, Fallout 3, S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky och Left 4 Dead. Condemned kunde jag lira med 60 FPS, Fallout 3 med 60, Clear Sky med 40 och L4D med 60. Nu är typ FPS'en i alla spelen halverade. Men spel som Crysis, STALKER: Shadow of Chernobyl, Dead Space och Tomb Raider: Underworld funkar fortfarande perfekt. Någon som vet vad som kan vara orsaken till detta? Jag tycker det verkar helt ologiskt... Mitt system, innan någon frågar: 4850 HD, 1GB Dualcore 3,16Ghz 4GB RAM Citera
shoobree Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Skrivet 6 Januari 2009 Hmm konstigt.. Ta och formatera? Eller virus sök? Citera
Garone Skrivet 6 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2009 Fixade det nu, det hade blivit några konstiga ändringar i CCC. Citera
ArgSnickare Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Skrivet 6 Januari 2009 ursäkta nooben men vad är CCC? :huh: Citera
Garone Skrivet 6 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2009 ursäkta nooben men vad är CCC? :huh: Catalyst Control Center Det konstiga är att alla spel utan S.T.A.L.K.E.R fixade sig... Citera
Apex Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Skrivet 6 Januari 2009 Är det lika segt som innan? Ingen skillnad alls? Ta en titt i CCC igen och kolla så du inte har missat att ställa tillbacka något. Citera
Garone Skrivet 6 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2009 Är det lika segt som innan? Ingen skillnad alls? Ta en titt i CCC igen och kolla så du inte har missat att ställa tillbacka något. Var tvungen att köra STALKER i administratörläge, det är fixat nu. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.