360Xbox Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) Tycker ni att jag ska lämna tillbaka Mirror's Edge till affären jag köpte det och köpa Call Of Duty World At War? Det började såhär: Jag åkte till Umeå och skulle sälja några spel till CoreStore (Spelaffär) och få lite pengar så jag kunde köpa nått där... Jag sålde in Bioshock, Monster Madness, Conan och Gears of war 1. Jag fick 650 kronor att köpa nått där, jag såg Cod World at war i katalogen till den affären och det kostade bara 449 kr. Så jag bestämmde att köpa det, men när jag frågade om det så sa dom att det va slut sålt, så jag köpa Mirror's Edge istället för 500 kr, då hade jag 150 kr kvar för och handla där... Då jag kom hem så visades de sig att jag inte tyckte mirror's edge va så bra som jag trodde, jag varvade det efter några timmar=samma dag som jag köpte det. Och när man har klarat det så fanns det bara Time Trail och speedrun att göra, det va inte så kul... Att bara skynda sej igenom banorna utan att njuta av spelkänslan. Så jag ska kanske sälja tillbaka mirror's edge till affären och köpa World at war! Frågor: 1: Tror ni att jag får 300 kr av mirror's edge så jag får råd för Cod Waw? 2: Är Cod Waw bra? 3: Är Cod Waw blodigt? (Jag älskar blodiga spel :D) 4: Vad tyckte ni om mirror's edge? 5: Är Call of duty Waw långt? Jag menar om det tar typ 3-5 dagar att klara 6: Men den största frågan är ju om Cod Waw är bättre än Mirror's edge För jag är ganska osäker om Cod Waw är bättre än mirror's edge... Tack på förhand... Redigerat 6 Januari 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) Personligen tycker jag att Waw är mycket bättre än Mirror's Edge då man tröttnar på det spelet jäkligt fort och det finns inte så mycket att göra :/ 1. 200-300kr 2. Ja 3. Ja, rekommenderat för 18+ 4. Ganska roligt men man tröttnar för fort. 5. Beror på dig, för mig som inte nördar rakt igenom spel tog det kanske 5 dagar, men man kan nog klara det på 1 dag om man kör på lättaste och spelar mycket. 6. Helt klart enligt mig. EDIT: När man klarar CoD: Waw låser man upp Nazi Zombies och det är askul :) Redigerat 6 Januari 2009 av 940220 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Tycker ni att jag ska lämna tillbaka Mirror's Edge till affären jag köpte det och köpa Call Of Duty World At War? Det började såhär: Jag åkte till Umeå och skulle sälja några spel till CoreStore (Spelaffär) och få lite pengar så jag kunde köpa nått där... Jag sålde in Bioshock, Monster Madness, Conan och Gears of war 1. Jag fick 650 kronor att köpa nått där, jag såg Cod World at war i katalogen till den affären och det kostade bara 449 kr. Så jag bestämmde att köpa det, men när jag frågade om det så sa dom att det va slut sålt, så jag köpa Mirror's Edge istället för 500 kr, då hade jag 150 kr kvar för och handla där... Då jag kom hem så visades de sig att jag inte tyckte mirror's edge va så bra som jag trodde, jag varvade det efter några timmar=samma dag som jag köpte det. Och när man har klarat det så fanns det bara Time Trail och speedrun att göra, det va inte så kul... Att bara skynda sej igenom banorna utan att njuta av spelkänslan. Så jag ska kanske sälja tillbaka mirror's edge till affären och köpa World at war! Frågor: 1: Tror ni att jag får 300 kr av mirror's edge så jag får råd för Cod Waw? 2: Är Cod Waw bra? 3: Är Cod Waw blodigt? (Jag älskar blodiga spel :D) 4: Vad tyckte ni om mirror's edge? 5: Är Call of duty Waw långt? Jag menar om det tar typ 3-5 dagar att klara 6: Men den största frågan är ju om Cod Waw är bättre än Mirror's edge För jag är ganska osäker om Cod Waw är bättre än mirror's edge... Tack på förhand... 1. Ja, i värsta fall kanske du behöver lägga till lite mer. 2. Har inte testat det själv, men det är nog mer prisvärt än Mirror's Edge. 3. Från vad jag har sett, ja. 4. Bra spel, du borde klara ut det innan du byter in det. ( Det är ju bara 4 timmar långt, så... ) 5. Finns ju multiplayer och allt. 6. Kanske inte direkt bättre, men troligen mer prisvärt i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Personligen tycker jag att Waw är mycket bättre än Mirror's Edge då man tröttnar på det spelet jäkligt fort och det finns inte så mycket att göra :/ 1. 200-300kr 2. Ja 3. Ja, rekommenderat för 18+ 4. Ganska roligt men man tröttnar för fort. 5. Beror på dig, för mig som inte nördar rakt igenom spel tog det kanske 5 dagar, men man kan nog klara det på 1 dag om man kör på lättaste och spelar mycket. 6. Helt klart enligt mig. EDIT: När man klarar CoD: Waw låser man upp Nazi Zombies och det är askul :) Jag har sett det :o Det verkar skit coolt!! En fråga bara, kan man köra co-op (på en tv) på nazi zombies? Men jag har nog bestämmt mej att sälja tillbaka mirror's edge... Tack för svaren ;) Tycker ni att jag ska lämna tillbaka Mirror's Edge till affären jag köpte det och köpa Call Of Duty World At War? Det började såhär: Jag åkte till Umeå och skulle sälja några spel till CoreStore (Spelaffär) och få lite pengar så jag kunde köpa nått där... Jag sålde in Bioshock, Monster Madness, Conan och Gears of war 1. Jag fick 650 kronor att köpa nått där, jag såg Cod World at war i katalogen till den affären och det kostade bara 449 kr. Så jag bestämmde att köpa det, men när jag frågade om det så sa dom att det va slut sålt, så jag köpa Mirror's Edge istället för 500 kr, då hade jag 150 kr kvar för och handla där... Då jag kom hem så visades de sig att jag inte tyckte mirror's edge va så bra som jag trodde, jag varvade det efter några timmar=samma dag som jag köpte det. Och när man har klarat det så fanns det bara Time Trail och speedrun att göra, det va inte så kul... Att bara skynda sej igenom banorna utan att njuta av spelkänslan. Så jag ska kanske sälja tillbaka mirror's edge till affären och köpa World at war! Frågor: 1: Tror ni att jag får 300 kr av mirror's edge så jag får råd för Cod Waw? 2: Är Cod Waw bra? 3: Är Cod Waw blodigt? (Jag älskar blodiga spel :D) 4: Vad tyckte ni om mirror's edge? 5: Är Call of duty Waw långt? Jag menar om det tar typ 3-5 dagar att klara 6: Men den största frågan är ju om Cod Waw är bättre än Mirror's edge För jag är ganska osäker om Cod Waw är bättre än mirror's edge... Tack på förhand... 1. Ja, i värsta fall kanske du behöver lägga till lite mer. 2. Har inte testat det själv, men det är nog mer prisvärt än Mirror's Edge. 3. Från vad jag har sett, ja. 4. Bra spel, du borde klara ut det innan du byter in det. ( Det är ju bara 4 timmar långt, så... ) 5. Finns ju multiplayer och allt. 6. Kanske inte direkt bättre, men troligen mer prisvärt i längden. Det gör nog inget... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Ja, jag tycker du ska byta in ditt Mirrors Edge och skaffa dig det nya Call Of Duty: World Of War. Mycket bättre köp. Mirrors Edge är inte så bra, vad jag har hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 1. Ja, du borde få minst 300kr. Fick gears of war för 500 spänn när jag köpt det för 650kr 2. BÄSTA SPELET EVER!!!!!! tröttnar aldrig på det (fast då måste du ha live) 3. det kan du ge dig på, När du dödar någon så oftast flyger kroppsdelen du skjuter på av :P gå e att allt blod o kött hänger ut ur kroppen sen (riktigt smaskigt :lol: ) 4. Sämsta iden på ett spel. lite roligt i 2min sen va det skit trökiigt!! en formigt... 5. Uppdragen går ju ganska fort o klara men spelar du live så tar det ett bra tag innan du får högsta level (med pristige (stavning)) 6. Jaha duu!! MirrorsEdge e SÅÅÅÅ mycke enformigare och desutom inte roligare på nått sätt (enligt mig och många :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 En sak jag undrar är: Kan man bara spela 2 co-op (på samma tv) på Nazi Zombies? Eller går de genom campaign? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 (redigerat) Ja du kan spela co-op på samma tv i nazi zombie. Redigerat 10 Januari 2009 av hellbringer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Ja du kan spela co-op på samma tv i nazi zombie.men går det att göra det i story mode på samma tv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Ja du kan spela co-op på samma tv i nazi zombie.men går det att göra det i story mode på samma tv? vet inte om jag förstår riktigt vad du menar men man kan köra 2 stycken på samma tv och 4 stycken om ni e på olika tv som högst, det gäller både uppdrag och zombie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Jag har köpt call of duty world at war :D :D :D De äger!!!!! Jag älskar kampanjen! Priset höjdes till 650 men jag behövde bara betala 300 för jag hade 350 från sålda spel :D Jag fick 200 av mirror's edge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Tycker ni att jag ska lämna tillbaka Mirror's Edge till affären jag köpte det och köpa Call Of Duty World At War? Det började såhär: Jag åkte till Umeå och skulle sälja några spel till CoreStore (Spelaffär) och få lite pengar så jag kunde köpa nått där... Jag sålde in Bioshock, Monster Madness, Conan och Gears of war 1. Jag fick 650 kronor att köpa nått där, jag såg Cod World at war i katalogen till den affären och det kostade bara 449 kr. Så jag bestämmde att köpa det, men när jag frågade om det så sa dom att det va slut sålt, så jag köpa Mirror's Edge istället för 500 kr, då hade jag 150 kr kvar för och handla där... Då jag kom hem så visades de sig att jag inte tyckte mirror's edge va så bra som jag trodde, jag varvade det efter några timmar=samma dag som jag köpte det. Och när man har klarat det så fanns det bara Time Trail och speedrun att göra, det va inte så kul... Att bara skynda sej igenom banorna utan att njuta av spelkänslan. Så jag ska kanske sälja tillbaka mirror's edge till affären och köpa World at war! Frågor: 1: Tror ni att jag får 300 kr av mirror's edge så jag får råd för Cod Waw? 2: Är Cod Waw bra? 3: Är Cod Waw blodigt? (Jag älskar blodiga spel :D) 4: Vad tyckte ni om mirror's edge? 5: Är Call of duty Waw långt? Jag menar om det tar typ 3-5 dagar att klara 6: Men den största frågan är ju om Cod Waw är bättre än Mirror's edge För jag är ganska osäker om Cod Waw är bättre än mirror's edge... Tack på förhand... 1. Antagligen så bör du få det eftersom att spelet är såpass nytt.2. CoD WaW är inte något banbrytande. Men det är ungefär som CoD4, så om du gillar det så bör du gilla det här också. Men det som är roligast i CoD är definitivt online-läget, Live på CoD WaW är grymt. 3. Jao, det är mycket blodigare än CoD 4 iaf. Dock inte lika blodigt som GoW2 4. Jag anser att det spelet vad kul och banbrytande, dock inget spel man vill spela om igen. Men nu ska dom visst släppa några nya banor. 5. CoD5 är ungefär lika långt som CoD4. Men här kan du även spela igenom kampanjen i Co-op, alltså med dina kompisar. Det verkar riktigt roligt. Och som sagt så är Online på WaW grymt. 6. Ja det är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.