strappo Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Hepå er. Jag skulle vilja ha ett bilspel som är så realistiskt som möjligt som motsvarar Ps3's Grand Turismo 5 lr nåt. för de värsta ja vet är när de är dålig simulering/overkligt. någon som kan tipsa? de ska ju va ett kul spel oxå inte bara realistiskt. tips hejdå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Burnout Paradise är det mest realistiska bilspelet jag vet http://www.youtube.com/watch?v=eNM1NgFFYwg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 GRID är väldigt bra och riktigt snyggt. Dock är det väldigt svårt att lära sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Test Drive Unlimited har varit ute ett bra tag men jag tycker fortfarande det är ett grymt bra bilspel. Du kan säkerligen hitta det ganska billigt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.