A16 Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 rock it på gittar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 (redigerat) Allt förutom outrot på sir psycho sexy (kan bara en del av outrot) tror jag. Edit: :_ Outrot inte introt ska det vara Redigerat 19 Februari 2009 av WahWah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Crazy Train igår på elgitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 (redigerat) "Skalet-låten" på piano. D; Dock tror jag bara det är ett intro. P; Redigerat 19 Februari 2009 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Har lärt mig hela i could have lied nu, inkulsive solona. :) Ska kanske spela in när min pedal har kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Nästan hela Run To The Hills Intror på trummor :D I Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Slither - Velvet Revolver Cowboys from hell - Pantera Knocking on heavens door - Guns´n´Roses Alla på trummor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Castle made of sand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Minns inte vad det senaste jag lärde mej men sitter och nöter ZUN - U.N owen was her? på gitarren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Parallel Universe live at slane castle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Abba- mony mony mony pianoXD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Halloween - Piano Exorcisten Theme Song - Piano Fur Elise - Piano Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.