Lynott Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 wtffffff, admin kan mer än du tror, ett litet meddelande till honom och du har bytt ditt namn inom en timma. Är du serriös? När jag skickade mejl till han så bytte han namn direkt utan förfrågningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Om du har vip så kan du byta efter ett halvår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 profecy Molesta 23/06-2008 22:41 Det har gått mindre än 365 dagar, därför är det ogiltigt för dig att byta namn- Antagligen, så du kan byta den 23e Juni igen. Var det inte bara 360 dagar? Nej, det är ett år, döh. -_- Står faktiskt 360 dagar. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 profecy Molesta 23/06-2008 22:41 Det har gått mindre än 365 dagar, därför är det ogiltigt för dig att byta namn- Antagligen, så du kan byta den 23e Juni igen. Var det inte bara 360 dagar? Nej, det är ett år, döh. -_- Står faktiskt 360 dagar. :P Ah, hade för mig att när det kom så sade admin att det var ett års väntetid. Men det är klart, de sista fem dagarna är ju väldigt hemska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 profecy Molesta 23/06-2008 22:41 Det har gått mindre än 365 dagar, därför är det ogiltigt för dig att byta namn- Antagligen, så du kan byta den 23e Juni igen. Var det inte bara 360 dagar? Nej, det är ett år, döh. -_- Står faktiskt 360 dagar. :P Ah, hade för mig att när det kom så sade admin att det var ett års väntetid. Men det är klart, de sista fem dagarna är ju väldigt hemska. Ja usch. En nagelbitare där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Det är så för mig också. Först hette jag Jojje3, sen funderade jag på att byta namn och jag gjorde det. Sen ångrade jag mig och föörsökte ändra tillbaka till Jojje3, men det gick inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.