Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 En klassiker, enligt mig. Har sett original filmen, och detta skulle passa ihop. ;) Alltså, att göra en remix när killen säger sådär. ;) http://www.youtube.com/watch?v=wcAq9mOUx8s Enjoy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Dålig dålig dååååååålig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Dålig dålig dååååååålig.. Konstigt, tycker du en klassiker är dålig? ;) Tycker bäst om när han blir dampbarn. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Den filmen äger..xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Asså den här är skit gammal... Den är inte kul längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Dålig dålig dååååååålig.. Konstigt, tycker du en klassiker är dålig? ;) Tycker bäst om när han blir dampbarn. :) Den är ingen klassiker, har aldrig varit & kommer aldrig bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Dålig dålig dååååååålig.. Konstigt, tycker du en klassiker är dålig? ;) Tycker bäst om när han blir dampbarn. :) Jag gör ett antagande om att du inte vet vad klassiker innebär? :P Men iaf, videon.. Dålig, inte bara allmänt dålig utan även dålig gjord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Den här är bättre: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Den här är bättre: Nej, den är inte bättre. Min som jag postade är bäst ju. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Den här är bättre: hahaha :lol:den va bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyer Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Dålig dålig dååååååålig.. Konstigt, tycker du en klassiker är dålig? ;) Tycker bäst om när han blir dampbarn. :) Jag gör ett antagande om att du inte vet vad klassiker innebär? :P Men iaf, videon.. Dålig, inte bara allmänt dålig utan även dålig gjord. Filmen borde ju vara gjord på typ tidigast 1890 talet ungefär om den skulle vara klassiker , elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 (redigerat) Den här är bättre: Nej, den är inte bättre. Min som jag postade är bäst ju. ;) Tycker inte jag, tycker den är bättre än orginalet. Kanske för att man har hört orginalet typ 50ggr då :P Redigerat 8 Januari 2009 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.