Hoppa till innehåll

Bf2 Funkar Inte


:Fuskaren:
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej jag har en dell xps bärbar med 5,1 prestanda kvalifercering,4 gb ram, 32 bit system, Intel Core 2 Duo CPU T9500 2,60 Ghz processor, 4 096 MB 667 MHz DDR2 SDRAM-minne med dubbla kanaler, väl över vad bf2 kräver för att spelas.

Problemet är att det laggar otroligt mycket från när man startar tills man går in på en server, sen när man kommer in blir jag kickad pga problem med punkbuster där det står nåt om att OS .... nånting är fel, finns det nåt man kan göra åt det ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du kan sänka dina grafik inställningar, och det är alltid lite laggit i början. men det borde försvinna efter ett tag då du spelat det.

om du vill spela online med punkbuster så måste du gå in på deras hemsida, www.punkbuster.com och gå gå in på deras FAQ, även kallat "frecencly asked questions", kolla på beskrivningarna (de e på engelska) och se om du hittar ditt problem, och gör som de skriver att du ska göra för att fixa det.

Redigerat av kratzz17
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kollade där men mitt problem är att det står Inaquvit (stavas nåt sånt där :) ) O/S Priviliges och det står inte med på punkbusters FAQ, nån annan som har haft det problemet? eller vet nåt om det

 

jag har exakt samma problem,blir ochså kickad från servrar med samma orsak som du.

 

och jag fattar inte hur man uppdaterar punkbuster

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...