Askan19 Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Hej jag har två frågor.........hur kan man ändra karaktär?? :P och jätte många har hittat hemliga koder och jag undrar om nu kan ge mig några koder plzzzzzzz ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Google is your friend. Ovafan vill du ha ett fusk till detta spel(Ingen aning om vad det är)? Då trycker du simpelt nog på knappen Spel&Fusk högst upp på denna sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Menar du spelet: Avatar: The Last Airbender? Isåfall.. http://letmegooglethatforyou.com/?q=avatar+pc+cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Öhh... Ändra karaktär? Hemliga koder?Just det. Du behöver inte fråga det han sade klart och tydligt. Om du inget vet behöver man inte skriva ett inlägg. Det är bara att bekämpa viljan att skriva ett inlägg. Du missade kanske att spelet hette Avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Öhh... Ändra karaktär? Hemliga koder? Just det. Du behöver inte fråga det han sade klart och tydligt. Om du inget vet behöver man inte skriva ett inlägg. Det är bara att bekämpa viljan att skriva ett inlägg. Du missade kanske att spelet hette Avatar? Jag trodde att han menade avatar inte att han menade avatar. jo det trodde jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Öhh... Ändra karaktär? Hemliga koder? Just det. Du behöver inte fråga det han sade klart och tydligt. Om du inget vet behöver man inte skriva ett inlägg. Det är bara att bekämpa viljan att skriva ett inlägg. Du missade kanske att spelet hette Avatar? Jag trodde att han menade avatar inte att han menade avatar. jo det trodde jag också Vilket av dem? Avatar eller Avatar? Avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 haha, jag trodde det var avatar! OnT: sök på google eller på fusk på denna sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 (redigerat) Sökte på youtube och hittade en Seventhchakra Tror den låser upp något. Redigerat 9 Januari 2009 av Bakar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.