VAZE Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 (redigerat) Jag hade tänkt prova deathknight och andra lite nya saker från wotlk, men jag har inte wotlk så jag tänkte ladda ner det från wow-europe och min fråga lyder hur stor är den? Redigerat 7 Januari 2009 av sfsfs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 inte specielt stor,, tog 15min max att installera det för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 7 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 inte specielt stor,, tog 15min max att installera det för mig. Ok, men mitt internet är inte så snabbt så det tar lite tid för mig att installera utan skiva men skulle vilja ha svar hur stor den är i MB / GB Men tack för ditt svar :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 inte specielt stor,, tog 15min max att installera det för mig. Ok, men mitt internet är inte så snabbt så det tar lite tid för mig att installera utan skiva men skulle vilja ha svar hur stor den är i MB / GB Men tack för ditt svar :thanks: Installation tar ingen tid...men om du inte har någon skiva så måste du ladda ner det ochd et låg på någon gig om jag minns rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 7 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 inte specielt stor,, tog 15min max att installera det för mig. Ok, men mitt internet är inte så snabbt så det tar lite tid för mig att installera utan skiva men skulle vilja ha svar hur stor den är i MB / GB Men tack för ditt svar :thanks: Installation tar ingen tid...men om du inte har någon skiva så måste du ladda ner det ochd et låg på någon gig om jag minns rätt. Ok, ty Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Jag laddade ner det vid releasen, och har för mig att det låg någonstans runt 1,5-2gb.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg